چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

استرس دارم

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ق.ظ

پس فردا،ساعت20،مراسممون(جشن فارغ التحصیلی) شروع میشه.یکم استرسم گرفته:)) 

تاحالا کنفرانس زیاد دادم ولی این اولین بار که میخوام مجری مراسم باشم.هنوز متن هامم کامل آماده نکردم!! البته یه جورایی هم بعضی قسمت ها رو نمیشه از قبل آماده کنی!مثل قسمت مسابقه و....

سوال های مصاحبه رو هم الان دارم مینویسم.فقط یه قسمتش خیلی اذیتم کرد!! اونم پخش کلیپ خاطرات!! نمیدونم قبلش چی بگم؟یعنی متن متناسبی نتونستم پیدا کنم:/


حالا همه اینا به کنار!!!خانواده هامونم دعوتن!!! اونا رو چیکار کنم؟؟! با این جو مذهبی که تو خونه ما هست!! وکلأ حرف زدن با نامحرم حالا چه کاری! چه درسی! چه مجازی!کلهم اجمعین حرام اندر حرامِ!!! حالا خداییش منم خیلی ملاحظه میکنما!! یعنی تو دانشگاه تا ضرورت ایجاب نکنه با پسرا حرف نمیزنم.مگه این که واقعأ کاری داشته باشم(اونم کاملا رسمی وجدی ام).حالا تو مراسم منو ببینن درحال صحبت با آقای x وy !!!از همه بدتر پخش کلیپ آخری که  توش عکس های پشت صحنه مراسم هم هست!! (عکس دسته جمعی که جلو سردردانشگاه گرفتیم رو نشون دادم !!کلی شکایت کردن که چرا عکس گرفتی!!!!!!)یعنی رسمأ به فنا رفتم!! حالا فکر میکنن من  همیشه تو دانشگاه همینجوریم:/


حالا باز همه اینا به کنار!!!! مهم ترین مشکل "لباس چی بپوشم؟؟؟؟" :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">