چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اعتراض وارد نیست

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

یکی از سختترین کارهای دنیا,بعد از کار تو معدن!!پست گذاشتن با گوشیه !!

نخند!!!!جدی میگم!

الان من ٣،هفته اس لپ تاپ ندارم  :-(

باسختی پست میزارم,کامنت ها رو جواب میدم,و کامنت میزارم واستون!

بعد اونوخت میاین غرغر میکنین چرا دیر جواب میدم به کامنتا !!!!(بی عدبا :دی )

با این وضعیت که گفتم,هیچ اعتراضی به دیر تایید شدن کامنت ها وارد نیست :-D

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
خانم مهندس

نظرات  (۴)

تو مهندسی و سه هفته هست لپت خرابه؟؟؟
نوچ! نوچ! نوچ! اسم تو مهندسه عاخه!!؟؟؟
بعد تو توی معدن هم کار کردی عایا!!؟؟
بور لپ رو درست کن بهانه نیار دختر!!!
بدو! باریکلا!! :)
پاسخ:
لپ تاپم خرابه!
چون امکانات ندارم!!!!(نداری:دی)
الان نه هاردِ اکستنرال  دارم که اطلاعاتمو توش بریزم
نه سی دی ویندوز8
:))))
ابنه که همینجوری موندم لنگ در هوا
البته دادشم اومد!هادرشو و سی دی رو قرض گرفتم و درست کردم.
پول میگیرم کامنت نذارم اذیت بشید :)
پاسخ:
شما کامنت بزارید.
بعدن تایید میکنم.
دوشواری نداریم که :-)))))

+باجگیری از مهندس مملکت؟؟!!
نچ نچ نچ
سلام خانم مهندس
سال نو مبارک
ان شا ءالله به زودی حال لپتون خوب شه.
اعتراض هم نداریم می زاریم، قطعی شه:)
پاسخ:
سلام.
سال نو شمام مبارک
منو نمیگی که...
پاسخ:
نه,کلن پستهای من مخاطب خاصی نداره.
کلی گفتم.
خواهشأ کسی به خودش نگیره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">