چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

امتحان

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ

فردا امتحانِ آمار دارم!!!

برم بخونم:))))


بعدامتحانِ آمار تو دانشگاه فلیم"هیس!دختران فریاد نمی زنند" رو میخوان پخش کنن برامون!

حالابه هرکدوم از دوستام گفتم بیاین بریم!!

گفتن:نه!!!!!!فیلمش ترسناکِ:0

البته منم یه بار دیدم!!!ترسناک که نیست!

ولی خب از اون تیپ فیلم های که آدمو متأثر وناراحت میکنه:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
خانم مهندس

نظرات  (۸)

من ندیدم هنوز....:|
پاسخ:
به یه بار دیدنش می ارزه
ترسناک؟!!! هرچی هست جز ترسناک. ولی من تمام فیلم بغض کرده بودم و آخرش که دختره رو دار زدن بابام تا 10 دقیقه حرف نزد
پاسخ:
بله!
فیلم متاثرکننده بود:((
برو ببینش. خودت تنها برو
خوب خوب بخون مهندس.....
تا حالا این فیلمو ندیدم...
منم ببر منم ببر دی:
پاسخ:
جدی.
کاش بودی,باهم میرفتیم!
دوست داشتم باهم بریم.

سلام

اوف, منم جرات نمی کنم ببینمش...
نه بخاطر ترسناکیش, می ترسم بهم بریزدم, همینجوری اسباب مسباب نداریم!
پاسخ:
سلام.
بله,یکم اعصاب خردکن بود :-(
برو درستو بخون
باز موقع امتحان این دختره شد ما از دستش گیر افتادیم
برو دیگه دختر
آفرین :)
پاسخ:
اگه اینقد که شما واسه امتحانای من جوش میزنی.
خودم نگران بودمو جوش میزدم.
الان داشتم واسه دکترا میخوندم :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">