چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

امتحان_عشق پاک

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ

فردا امتحان زبان دارم.هیچی نخوندم.

الانم نشستم دارم کلیپ درست میکنم!!!!!

 داشتم رو آهنگ"عشق پاک"حامد زمانی، کارمیکردم.عکس هایی که داشتم حجم اش بالا بود.دیدم ،درست کنم،حجم اش زیاد میشه،نمیشه دانلود کرد.نصفِ ولش کردم.

حالا فعلن علی الحساب اینو،بگوشید،خیلی قشنگِ.من خیلی دوست دارم این آهنگ رو.

به مناسب سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه(س)

لینک دانلود


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
خانم مهندس

نظرات  (۷)

۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۷ فیروزه ای
امتحان خوب بود؟^__^
پاسخ:
یه چیزایی نوشتم؛))
سلام خوبین خانم مهندس؟؟؟

کم پیدایین!
پاسخ:
سلام.
ممنون:-*

گرفتارم,دعاکنید مشکل مون برطرف شه,میام ایشاالله
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۴ بهانه گیر
سلام عزیز
نیستی خواهر.... حال پدرتون بهتر شده؟
پاسخ:
سلام.
ممنون...بهترن الحمدالله.
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۹ فیروزه ای
آقا نمیخوای به روز شی؟
پاسخ:
آخرهفته؛)
سلام یه سوال کامنت های من رسیده یا توهم زدم که کامنت گذاشتم؟؟؟
پاسخ:
سلام.
آره.ببخشید نظرات تایید نشده زیاد شده.
شرمنده:/
سلام خانم مهندس ...یه سوال بدجوری ذهنمو مشغول کرده دانشگاه چی میخونین؟؟؟
شاااااااااااااااااااادزی!!
پاسخ:
سلام.
مهندسی کامپیوتر.
۵تومن میشه!!(واسه اینکه مشغولیت ذهنیت رو  ازبین بردم:D)
آپ کنننننننننننننننننننننن :|
پاسخ:
چشم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">