چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اولین استفاده کاربردی از بیان

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

اولین استفاده ام از امکانات اینجا:))

دیشبی داشتم یه تعداد عکس از حرم امام رضا(ع) میدیم!

عکس های قدیمی حرم بود.خیلی خوشم میاد ازعکسای قدیمی.میخواستم بزارم واستون ولی حسش نبود،آپلود کنم!

یکی از امکانات اینجا آپلودعکس از فضای اختصاصیه[آیکونه مهنّس ندیدپدید]:)))

دیگه الان تصمیم گرفتم بزارم:)



اینم تصویرجدید حرم!تو وبِ بهانه گیر دیدم،کلی خاطره برام زنده شد با دیدن این عکس

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
خانم مهندس

نظرات  (۶)

عکس آخریه زیاد هم قدیمی نیستا!
والا...
پاسخ:
نوشتم اینم عکسِ جدید حرم!!!!!
نوشته شو نخوندین؟؟
من هنوز بلد نیستم چه مدلی این کارو انجام بدم, عکس بزارم تو پوشه های خودم.
 اون دفعه یه کم ور رفتم نشد, حوصلم نگرفت دیگه باهاش کار کنم!
پاسخ:
کاری نداره که.
وقتی پستت رو نوشتی,یه علامت +هست؟
درج عکس از فضای اختصاصی.
بعدسمت چپ بالا نوشته.ارسال فایل جدید.

امکاناتی بسی خوب دارد این بلاگ :))
اوایل امام رضا مثل امامزاده ها بوده. الان خیلی تجملاتی شده! ولی خودش خوبه :)
پاسخ:
کی بشه شام تشریف بیارین بلاگ؟؟!!!
منتظرمااااااا

+منم تجملات دوزت دارم:-))))))))
جالب بودن خانوم مهندس......
پاسخ:
قابل نداشت:-*
:)
پاسخ:
:-* :-* :-* :-* :-*
اینا ایکونه قنوت هاااااااا:-)
یعنی تو قنوتم واست دعا میکنم.:-)))))))
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۳۷ خانومه آقای x
عکسای قشنگی بود ولی من قدیمی تر از اینارو هم دیدم!
پاسخ:
حالا!
شما حاجی هم همش بزنید تو ذوق بچه:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">