چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بهترین مراسمی که تا حالا رفتم

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ
واااااای!! اینقدر ذوق دارم که نگو!! بهترین مراسم تمام عمرم بود.
خیلی خیلی خوش گذشت!! البته من یکم استرس داشتم !! خیلی حواسم به مراسم نبود!! حتی با وجود استرس کلی بهم خوش گذشت!! اگه استرس نمیداشتم ومجری نمیبودم که دیگه هیچی!
به عنوان اولین تجربه مجری گری!! خوب بودم! عالی نبودم ولی خب در حد خوب بودم!! اولین تجربه ام بود دیگه!!
اوایلش استرس داشتم!! متن هام رو خیلی تند میخوندم:/ ولی بعدش خوب شدم! یعنی مجری دوم که کارش خیلی خیلی عالی بود بهم اعتماد به نفس میداد!! 
موقع شام که اومدم پایین!! چقدر خسته نباشید گفتن بهم و تشکر کردن ازم:))) وای ذوقیدم:))) نمیدونستم درپایان مهمانها به مجری خسته نباشید میگن و تشکر میکنن:))
به عنوان "مومن ترین" و"باکلاس ترین" دانشجو هم انتخاب شدم:دی
حالا خوب شد به عنوان "مومن ترین" انتخاب شدم!! وگرنه با این دیدی که امشب خانواده ام ازم دیدن! فکر میکردن من همیشه همینجوریم:/ حالا نه این که فکر کنید امشب مثلأ سبک بودم ها!! نه!! فقط چون تدارکات وبرنامه ریزی ها دست آقایون بود! من خیلی باهاشون صحبت میکردم!! خانواده منم حساس:))
درکل امشب خیلی خیلی بهم خوش گذشت.فکر کنم بقیه بچه ها هم از مراسم خیلی راضی بودن وبهشون خوش گذشته.
فقط الان یه اتاق نامرتبی دارم که فکر کنم باید تا صبح مرتب کنم:/ بعد از این جمله ی  "حالاچی بپوشم؟؟" اتاقم به این روز افتاد:دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">