چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تولد(آرزو)

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

امروز تولدمِ!!!!!(22سالگی ،نمیدونم ! شایدم23 سالگی!!!)

نمیدونم چرا از صبحی دارم یه ریز گریه میکنم؟؟!!!

اصلأ اینجوری نبودم!! خودمم نمیدونم چِم شده!! فقط میدونم حوصله خانواده مو ندارم!(اختلافی هم باهم نداریمااا!! کلا همه چی در صلح و صفاست) ولی نمیدونم چرا اصلأ دوست ندارم بیام خونه! وقتی هم تو خونه ام ،همه اش تو اتاقمم:/

هرچی بیشتر بهم محبت میکنن انگار بیشتر دلم میخواد ازشون دور شم!!!! طبیعیه عایا؟؟؟ چرا اینجوری شدم؟؟؟

کاش میشد بریم یه شهر دیگه زندگی کنیم!! شدیدأ دلم میخواد برم از اینجا:/


میگن روز تولدت آرزوت برآورده میشه!!!(الکی مثلن:)) :آرزو میکنم که ......  (بگید آمین^_^ )

میگن نباید آرزوتو بلند بگی!وگرنه برآورده نمیشه:دی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
خانم مهندس

نظرات  (۱)

تبریک میگم:/D
اکثر ما تو این سن درگیر این مشکلات هستیم.امیدوارم شما زودتر رها بشین از این اوضاع
پاسخ:
مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">