چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

جمعه

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

هرچند وقت یه بار جمعه ها ناهار مهمون بابام ایم :-))))

امروزم رفتیم همون جای همیشگی"درباغ"،یکی از مزایای اینجا,اینکه هم غذا سنتی داره,هم فست فود.واسه من که فست فود بیشتر دوست دارم.ولی هیچوقت اینجا پیتزا سفارش نداده بودم!!

منتها اشتباه کردم,پیتزا سفارش دادم,خیلی بد بود پیتزاش,در عوض تا دلت بخواد,قرمه گوسفندی و کشک و بادمجان هاش خوشمزه بود.منم پورو پورو غذای بقیه رو خوردم,پیتزا رو گذاشتم واسه عصر   :-D

تجربه نوشت:هیچوقت جایی که معروفه به غذای سنتی,فست فود اینا سفارش ندین!!!

کرم درون نوشت:عکس های این خوراکیجات  بعدن گذاشته میذاشته.فعلن کرم درونم,سرماخورده ,حال نداره  :-((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۸
خانم مهندس

نظرات  (۱)

نزار من خواستم بزارم هم  صنف خودت منو تهدید ب مرگگ کرد :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">