چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

خبر

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ
مریم گلی،به ما دستور دادن که سوغاتی باید بدم.
حرف استاد رو هم نمیشه زمین گذاشت:)
منم کلی فکرکردم سوغاتی چی بدم عاخه؟؟دنیای مجازی،با سوغاتی های مجازی!!!!!
سوغاتی رو برای این میارن که به اطرافیان بگن ما تو سفرهم به یادتون بودیم
منم از هرجا که رفتم عکس گرفتم واسه شما!(به یادتون بودم):)
که بزارم تو اینستاگرام
ولی....

اومدم صفحه اینستاگرامم رو باز کنم!!پیغام داد امنیت اکانت شما درخطر است!یه پسورد جدید برای ایمیلتون ارسال میشه:/
حالا نگا کردم دیدم یه حرف از ایمیلم رو جابجا نوشتم:((
پسورد جدیدم برای اون نفر که ایمیلشو،اشتباهی زدم رفته
چه گِلی به سرم بریزم حالا؟؟:دی
باید یه اکانت جدید بسازم،یایه چند روزی صبرمیکنم ببینم بازم خطا میده یانه:((
حالابدبختی اصلی اینجاست که الان پسوردم دستِ کیه؟؟
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
خانم مهندس

نظرات  (۳)

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۷ مهندس بهشت
حالا نمیشه این جا بذاری عکسارو؟؟؟؟
پاسخ:
زیاده یکم...
طول میکشه آپلودشون کنم 
حجم وب بالا میره
میزارم ولی
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۵ بنای با ثوات
سلام..عیب نداره..
ولی من سوغاتیمو می خوام ها...:))
پاسخ:
سلام.
سوغاتی ها رو که میدم
ولی یکم دیرتر:)
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
چه جالب پس تو هم کنکوری بودی؟!
من ولی تجربی بودم...
هنوزم انتخاب رشته نکردم...! ریلکس در این حد!!!!
پاسخ:
نه،ماچندسال پیش کنکور داشتیم!!!!
خانم مهندسی شدم الان:))
ولی تو یه چیز شبیهیم!بچه که بودم یه همسایه داشتیم همش بهم زی زی گو!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">