چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

خدا بخیربگذورنه

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

از دیشب تا الان چندبار لزله اومده اینجا.

البته یکی اش خیلی بد بود!

ساعت3:30نصفِ شب،همه بیدارشدن.

هه هه هه هه هه

خیلی ترسیدم، خدایی:دی

اینقدر که فشارم افتاد:D


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
خانم مهندس

نظرات  (۳)

ووووووووی
مواظب خودت باش مهندس
پاسخ:
باشه.مرسی:)
شبا،نزدیک در ورودی میخوابم!اگه خبری شد،زود بزنم بیرون:دی
یه بار اینجا زلزله اومد داشتم تو اتاقم درس میخوندم
طوری زمین لرزید که خیلی شیک رفتم عقب بعدم پرت شدم جلو

ولی خب فک کردم چیزی افتاد یا چیزی ترکوندنو اینا
با خیال راحت باز نشستم سر درسم

بعد نیم مین مامان پرید تو اتاق داد زد زلزله شده برو بیرون دختره خل واسه من نشسته درس میخونه:|:|
منم با همون کتاب رفتم تو کوچه باز نشستم درسمو خوندم:))))
پاسخ:
برو دخترجان!
ما خودمونم یه زمانی دانش آموز بودیم:)
کنکوری ها،دنبال بهانه ان درس نخونن.اونوخت زلزله بیادو...
برو این فیلما رو واسه ما پیاده نکن:)))
ما خودمون این کاره ایم:دی
سلام انشاا...

که زلزله دیگه شما رو نمیلرزونه
پاسخ:
سلام.
مرسی:)
ایشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">