چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

در وصفِ مظلومیت من در خانه:)

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
نمیدونم چرا هرچی تو خونه گم میشه سراغشو از من میگرن؟؟:/
ظهری تازه خوابیده بودم!!مادر گرام اومد بیدارم کرد ،میگه:سه راهی، دسته توئه؟؟
من:نه!!خواب بودماااااا مادرمن:(
+:عه!!فک کردم بیداری!!!!!!!!!!!!!!!
من::((((((((

هیچی دیگه خوابم پرید!!!کارهم داشتم البته!!
میز اُتو رو آوردم شروع کردم به اُتو کردن لباس هام!
که مادرِگرام، اومد تو اتاقم!گفت:عه!داری لباس اُتو میکنی؟؟(بایه شادی و شیطنت خاصی ،گفت این جمله رو)
بعد رفت ،دوباره اومد!یه چوب لباسی پر از لباس آورد بدون هیچ مکالمه ای،گذاشت رو تختمو رفت!!
قیافه من در اون لحظه:freaking out smiley

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
خانم مهندس

نظرات  (۹)

شما فردا درس نداری خانووووم؟!
برو درستو بخون
آفرین! :)
پاسخ:
بیا به مامانم بگو
همینو
:|
ببین منم یه چیزی گم کردما!! دست تو نیست؟؟
تازه دو تا پیراهن و یک شلوار بدون اتو هم دارم.

آخی ، فک کنم شخصیت کُزٍت رو از تو الهام گرفتن‌ها.. یا اینکه اصلا خود کزت هستی!


پاسخ:
چرا اتفاقن دست منه.
بیا تا تحویلت بدم
[آیکونه مهندس چماق به دست ]
اخ که چقد مظلومی .....
ولی اذیت کردن مهندسا جایز است:D
پاسخ:
جایز است؟؟؟
باشه!باز ما بهم میرسیم دیگه
[آیکونه خط ونشون کشیدن]
اصن مادر گرام خیلی هواتو داره!  :)
پاسخ:
مرکز نگه داری کودکان خوب,سراغ نداری؟؟
برم خودمو اونجا معرفی کنم:|
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۱ خانم هموستات
خو خسته نباشی ،هنوز نمیدونی باید موقعی اتو کنی که کسی خونه نباشه،چون همیشه یه نفر هست که لباس اتو نکرده داره
پاسخ:
شما نباید زودتر این تجربیات تون رو به من میگفتی عاخه؟؟!!
واقعا چرا زکات علم تون رو نمیپردازید؟!!!:دی
=))))))))
خوبه خوبه اتو کن:دی
پاسخ:
راه دیگه هم دارم،مگه؟؟:|
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۹ فیروزه ای ....
:-D
پاسخ:
ایشالله این بلا سرت بیاد.
که دیگه به بچه مردم نخندی
:-P
این قدر بدم میاد از اتو کردن که نگو.....این قدر بدم میااااااااااااااااااااااد...
خدا رو شکر هر چی اتو می خریم زود می سوزه..الان اصلا اتو نداریم...:))
پاسخ:
ههههه
میسوزه؟؟یا میسوزونیش؟؟
[چشمک]
سلام

وای نگو... بیزارم از اتو کاری!
الان دلم برات کباب شد...
پاسخ:
سلام.
ولی من دوست دارم،اتو کاری وشستن و....

+چرا آدرستو نمیزاری؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">