چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دغدغه های تعطیلات مون

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ب.ظ

مردم  دارن واسه عیدشون جوری برنامه ریزی میکنن

که هم به مسافرت شون برسن،هم مطالعه،وهم کلاس های آموزشی شون.

اونوخت من دغدغه فکریم اینه که کلاه قرمزی رو جوری ببینم که به باب اسفنجی دیدنم لطمه نزنه

:)))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
خانم مهندس

نظرات  (۱۲)

اینم ی نوع برنامه ریزیه دیگه :))))
پاسخ:
بهترین برنامه ریزیه:-D
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۸ خانومه آقای x
مهنس تو دیگه چرااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
چی چرا؟؟!!!!!!!!
کلاه قرمزی که انصافا رودست نداره....من عاااشق فامیل دورم
پاسخ:
فامیل دور و پسر خاله:-)))
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۵۵ خانومه آقای x
چرااومدی اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چون که زیرا...:-)))
چرا نداره,که.چه فرقی میکنه کجا!؟؟!!
مگه اینجا چشه:-\
خوبه هاااا;-)
اصن دغدغه هات تو حلقم :دی
پاسخ:
میگما,حلقت چقده جا داره مگه؟؟!!!
عاخه هر چی میگم,شمامیگی تو حلقم!!
خیلی شکمویی ها:-D
ع مهندس پس حلزونا کوش؟؟؟
ای بابا من برنامه ریزی کرده بودم یه روز که اینجا کسی نبود بیام اون کوچیکه رو دزدکی ببرم....
کجا بردیشوووووون
پاسخ:
بهم الهام شده بود میخوای ببریشون,پنهان شون کردم;-))))

تایه مدت ناچارأ این گنجشک ها رو تحمل بفرمایید,
لپ تاب مون پوکید!!!!باگوشی هم نمیتونم درستش کنم!!
پست هم سختمه با گوشی بزارم:-(
هعییییی.
 واقعن یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی من که داره رو مغزم 4 باندِ آسفالت میکشه همیینه
+ منتهی دغدغه بزرگتر من اینِ که چطور این کارتون ها رو با گیم بازی کردنم هماهنگ کنم که به هم لطمه نزنن
پاسخ:
میتونی از کتاب های برنامه ریزی کانون استفاده کنیم,برای داشتن یه برنامه دقیق:-D
ماکه واسه کنکورمون بدردمون نخورد,لاقل اینجا یه استفاده ای بکنیم ازش;-)))
ای وای!! یعنی ساعتاشون یکیه؟!!!
پاسخ:
:)))))))))
خیلی خندیدم با دیدن این کامنت;-)
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۷ خودِ خودِ خودم
عه ! پس من فکر کردم فقط خودم این دغدغه رو دارم :دی
پاسخ:
نه,تنها نیستی.
دغدغه مشترک;-)
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۰ فیروزه ای ....
ای جااااااااااااااااااااااان
امسالم میذاردش؟
عاشق جیگرم و ببعی هستما
پاسخ:
بله,میزاره:-)
منم عاشق فامیل دور و پسرخاله ام
اغا یعنی چی؟چراکامنتای منو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟
پاسخ:
لپ تاپ ندارم:-(
با گوشی سخته!
ببخشید.
من شرمنده ام.
الان تایید میکنم.
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۷ مهندس بهشت

ای بترکی اینا دغدغس؟؟؟؟؟

پاسخ:
پ ن پ,کنکور دغدغه اس؟؟!;-)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">