چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دلم بچه میخواد

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ق.ظ

امروز یکی از اقوام اومدن عید دیدنی مون که دوتا بچه داره، مثل دسته گل میمونن! یعنی من شدیدأ عاشق این دوتام.از وقتی رفتن دارم دیونه میشم.فکر نکنم هیچ چیزی رو تو زندگیم به اندازه بچه دوست داشته باشم.دلم ضعف میره وقتی بچه یا لباس بچه میبینم.

یادمه از وقتی کلاس چهارم بودم خون گریه میکردم بس که التماس میکردم به مامان وبابام که یه خواهر یا برادر برام بیارن.خون گریه میکردماااااااااا.ناشکری نمیکنم ولی ما خیلی خانواده کم جمعیتی هستیم:/ 

حتی تو فامیل نزدیک هم هیچی بچه نداریم.کلأ آدم ندیدبدیدی ام!! قحطی بچه اس تو خانواده ما:/ همه کم جمعیت،یا بچه ندارن یا نهایت یکی! اونم اینقدر لوس بار اومده که نمیشه اصلأ دست بهش زد:/


           


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">