چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دلم تنگ میشه خب

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

خیلی حالم گرفته اس از این که دارم فارغ التحصیل میشم:/ بقیه دوستام خیلی ریلکس ان! ناراحت که نیستن تازه خیلی هم خوشحال ان که تموم شده درس شون.ولی نمیدونم من چرا حالم اینجوریه؟!!!اینقدر بغض دارم که هر لحظه ممکنه بزنم زیر گریهمن غیرعادی ام ؟عایا؟شکلک های شباهنگShabahang

یادمه روزای آخر مدرسه(پیش دانشگاهی) هم همین حس رو داشتم البته یکم کمتر!! دیگه درحد گریه کردن نبودم ولی ناراحت بودم از تموم شدن دوران مدرسه.تازه الان به این نتیجه رسیدم که دانشگاه چقدر بهتر از مدرسه بود.امیدوارم تو بقیه مراحل زندگی هم همین حس رو داشتم باشم!! تموم شدن این دوران برام شروع یه دوران شیرین تر وبهتر باشه (آیکونه الکی دلداری دادن خودم:/ )

آره؟؟ واقعأ یعنی روزهای بهتر از این دوران هم هست؟؟؟



+دعا کنید! ارشد آی تی شاهرود قبول شم کنکورو خوب دادم ولی خب میگن ارشد آی تی قبولیش خیلی سخته.

راستی کسی نمونه سوال های آزادکامپیوتر(نرم) رو نداره؟؟تو سایت ها دنبال گشتم همه اش پولی بود:)) تازه پاسخ نامه هم نداشت:/

اگه کسی داره! ممنون میشم بهم بده.Smiley



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">