چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سلف ما

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

برعکس همه دانشجوها که همیشه!!از غذای دانشگاه شون ناراضی ان!!!
ما خیلی راضیم!!!فک کنم تنها دانشگاهی باشه که دانشجوهاش،از غذای سلف راضی ان.
کمیت نداره:))))اما در عوضش کیفیت داره!!
امسال فقط یه باررفتم سلف!!از اونجایی که من همش یادم میره غذا رزرو کنم:(
البته اگه فراموش کنی!میتونی بازم آزاد بگیری!
ولی از اونجایی که صفی بس طویل داره وکلاس هم دارم وتنبلم:)اینه که همیشه از تریا ساندویچ بی مزه میگیرم:((
القصه!!امروز ناهار دانشگاه مرغ بود!اینقده دلم واسه طعم مرغ های دانشگاه تنگ شده بود!
گفتم یه بار از آشپزش بپرسم!چجوری اینا رو درست میکنن!که اینقد خوشمزه میشه!!!!

یه اقای مسنی هم مسئول جمع کردن ظرفهاست:((.بسیارخوش برخوردومهربون.!!منکه هیچوقت اجازه نمیدم کسی ظرف غذامو جمع کنه!همیشه خودم ورمیدارم،دوستامم به زورمجبورمیکنم ببرن خودشون!اگه نبرنم،خودم میبرم!
واقعن نمیدوم چرا دانشجوها خودشون ظرفهاشونو نمیبرن!!!!خجالت نمیکشن:(

کلی دنبالِ نمکدون گشتم!!!پیدا نکردم!ولی تا دلت بخواد رو میزها!"زیره"بود!!!:))))
الان واسم سوالِ تو سلف پسرا هم "زیره"هست یعنی؟؟:دی

 +خاطره نوشت1:
روز اولی که رفتم سلف!این حس بهم دست داد:
وقتی واردِ سلف شدم یاده زندان افتادم!!!مثلِ زندانی ها،یه کارت (کارت دانشجویی)دستمونه،توش نوشته:
مهندس!از بندِ دانشکده مهندسی!سلولِ کامپیوتر:)))
بعد میریم تو صف!از این ظرفهای فلزی هم دستمونه!یکم یکم که میریم جلو!
کارت میزنیم،میگه:دینگ دینگ:)
بعدم مثلِ زندانی ها!!!یکم یکم باز میریم جلوووو واسم برنج میزن!یکم جلوتر خرشت!یکم جلوترسوپ و....

+خاطره نوشت2:یه بار دوستم نمیدونست!!غذا رزرو کرده یا نه!جلو مسئولش بودیم!گفتم اشکال نداره!تو کارتتو بزن!
اگه رززو نکرده بودی!من میگم:دینگ دینگ:)))
بعدکارتشو زد،شارژنداشت!من گفتم:دینگ دینگ!
خانمه نگام کردم!
گفتم:عه!!شما متوجه شدی یعنی؟؟:)))
کلی خندید!از اون موقع به بعدباهاش دوست شدم:)

پ.ن:عکس تزئینیه!!یادم رفت ،عکس بگیرم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
خانم مهندس

نظرات  (۷)

ع زودتر بگو عکس تزیینیه فک کردم از اونا خوردی...:D
دینگ دینگت باحال بود
پاسخ:
نه دیگه!!
میوه میدن بهمون!
ولی تاحالا سالاد وماست ندادن!!!!
دیگه اینقدم خوب نیست که این همه امکانات بدن:)))
کلا نوش جان :دی
پاسخ:
ممنون:)
دینگ دینگ:))))))
پاسخ:
آویزون!!
چه اسم بامزه ای:-))
:) che khob
پاسخ:
:))
ناهار دانشگاه درخدمت باشیم:)
منم غذای سلفو دوس داشتم...خوشمزه نبود خیلی ولی از ساندویچ  بهتر بود....:))
پاسخ:
شایدم ساندویچ های دانشگاه رو بد درست میکنن!!
تا غذای سلف خوشمزه بنظر بیاید!!!!
آخی یاد سفلف خودمون افتادم. یادش بخیر. دقیقا تمام مراحل رو مو به مو گفتی.
ایش. دوره ارشد خیلی باکلاس بود. اصلا با روحیه من جور درنمیاد!
تو ظروف چینی غذا میدادن. تازه مینشستی سر میز! خودشون برات غذا میاوردن.تازه انقد غذاهای عجیب غریب داشتن که نگو! از بلغاری بگیر!!!!! تا بیف استراگانوف!!!!
بعدشم برنج میذاشتن جایی خودت هر چی دوست داشتی برمیداشتی!
اصلا تو کتم نمیرفت که 4 سال اونجوری سر کردم حالا باید انقد باکلاس عمل کنم. منم خیلی کم غذا میگرفتم.خخخخخخخ
خوبی بهم نیومده.

پاسخ:
واااااا
یعنی فوق بری سلف سرویس میشه غذا؟:))

الان یه انگیره ی مضاعفی گرفتم واسه فوق بخونم:))
ااااااااااااااا چه بهتون میرسن
سلف ما یه کفیر برنج و یه ته پیاله خورشت میریزن تو ظرف و مدین بخوریم نه ماستی نه میوه ای ای بابا ... تا زه 800 تومان هم شده
پاسخ:
الان تو سایت دانشگاه بودم دیدم نوشته موفقیت مسئول ادراه تغذیه دانشگاه درکنفرانس کیفیت:))))
بعله:)))))

البته قبلنا میوه وسوپ  وسالاد میدادن!!
الان دیگه نمیدن بهمون!تازه گرون هم کردن!!!
فقط گاهی ماست میدن!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">