چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ضایع کردنم به ما نیومده

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ
استادمون درباره پیشوند mal & male صحبت میکرد.گفت:یعنیbad!!!
گفتم:استاد!! کلمه male(مرد)هم از همین ریشه گرفته شده؟؟:))
+:آره.
من درحالی که پیروزمندانه به اطراف نگا میکردم و خوشحال از اینکه پسرا رو ضایع کردم^_^
توحالِ خوشم بودم که 
استادمون(راستی استادمون مردِ)گفـت:دخترخوب!!پس femaleهم از همین ریشه گرفته شده!!
من درحالی که نگاه پیروزمندانم به نگاه به افق تغییرکرد
بعدگفت:میدونی؟پسوندfeیعنی چی؟یعنی:very.پس  اگه اینجوری باشهfemale=very bad :/
 هیچی دیگه از مرحله نگاه به افق،رفتم به محو شدن تو افق:دی

+مگین چاه مکن،بهرکسی اول خودت دوم کسی !!!میخواستم پسرا رو ضایع کنم!اینجوری شد:دی
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">