چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

عطر

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ
یه عطر جدید خریدم!!!!!!
خیلی دوستش دارم:)))
هرچند احساس میکنم بهم انداخت!!!!
ولی شیشه شو خیلی دوست دارم!
خوشگله:))))

حالا دادم دوستم بو کنه!!!دقت کنید ندادم بزنه تازه!!فقط بو کنه
تا دادم بهش،با این صحنه مواجه شدم:
پـــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس،پــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس.پییییییــــــــــــــــــــــــــــــس،
پـــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس پیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس.....
اونوخت به عطر خودش که میرسه یه پیس،پیس فقط میزنه.


نکته:

+امام ششم (ع) فرمود: پیغمبر (ص) براى عطر بیشتر خرج میکرد تا براى غذا.

مکارم الأخلاق / ترجمه میرباقرى    ج‏1    83     خوشبویى ..... ص : 79

 +امام صادق «ع»: آنچه در خریدن عطر مصرف مى‏کنى، عنوان اسراف ندارد.

الحیاة / ترجمه احمد آرام    ج‏6    222


البته خانما،در مورد عطر زدن،به این موضوع هم دقت داشته باشن:

کلیک


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
خانم مهندس

نظرات  (۴)

۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۷ فیروزه ای ....
اسمشو معرفی کن بدونیم ما هم بریم بخریم
چخده جالب و خوگشله
پاسخ:
Pink
میگم بهم انداخته.
میگی معرفی کن مام بخریم؟؟:)))
البته بوش خیلی خیلی عالیه,موندگاریشم خیلی خوبه.
ولی خیلی ملایمه!!دیگه باید دماغشونو بچسبونن بهت با بوشو بشنونن:-))))

قابل نداره;-)
چرا عکس شیشه اش رو نذاشتی؟ این ساکش که خییییلی نازه! :)

درمورد فتوا هم یه معلمی داشتیم میگفت وقتی همه آدما بوی خوب بدن دیگه عطر خانوما جلب توجه نمیکنه
پاسخ:
منظورم از شیشه!همون ساکش بود:دی
قابل نداره.
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۱ خاتون پنجره :)
وای! چه عطر خوشگلی :)
پاسخ:
قابل نداره.
(دروغ گفتم)
[آیکونه گدا بازی]
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۳۸ خانومه آقای x
این ساکش به درد شیشه بچه میخوره نگه دار!
من عاشق عطر و ادکلنم!
پاسخ:
شیشه اش بوی عطرمیگیره خوب!!!!!!!!

وای منم!!خیلی هم استفاده نمیکنمااا!اما دوست دارم خریدشو:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">