چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

قاطی،پاتی

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

نظم خوابم بهم ریخته!!!

دور از جون،شبیه جغد شدم!!!!

صبح ها خوابم!شب ها بیدار


حالا الان مشکلی نیست!فکرِ پس فردا رو میکنم که بخوام صبح زود بیدارشم برم دانشگاه:(



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۴
خانم مهندس

نظرات  (۸)

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۹ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
درست میشه ، اصولا یه روز دیر برسید از روز بعدش درست میشه ...
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام.
من هیچوقت دیرنمیرسم!!!!



عاخه هر وقت دیر میشه اصن نمیرم دیگه:دی
خــدا کنــد کہ کسے حالتش چـو ما نشــود
ز دام خــال سیــاهش کسے رهــا نشــود
خــدا کنــد کہ نیفتــد کسے ز چشــم نگار
بہ نـزد یــار چـو ما پست و بے بهــا نشــود
جــواب نالــہ ے مــا را نمے دهــد “دلبــر”
خــدا کنــد کہ کسے تحبــس الــدُعا نشــود
شنیـده ام کہ از این حــرف، یــار خستــہ شده
خــدا کنــد کہ بہ اخــراج مــا رضــا نشــود
مــریض عشقــم و من را طبیب لازم نیست
خــدا کنــد کہ مــریضے مــن دوا نشــود
"غزل سروده رهبر معظم انقلاب در وصف امام عصر (عج)"
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۸ فیروزه ای ....
مهندس جون مجبور که باشی ! بیدار میشی. حتی با چشم خواب آلود. بعدشم میری ادامه خوابو توی کلاس میزنی. غصه نخور. یک ماه دیگه تمام میشه کلاسا
پاسخ:
ماشاءالله همه تجربه دارنا :-)))))
ادامه خواب در کلاس!!!!!:-D
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۶ خانومه آقای x
دقی قن مثل من!
فک کنم بچه ها فردا خواب بمونن!
پاسخ:
;-)
ما که کل عمرمونو اینطوری بودیم هیچیمون نشد دی:
پاسخ:
یه جوری میگه کل  عمرمو انگار الان چندسالشه:-))))

منم همینجوری شدم دقیقاً 
پاسخ:
شاید تعطیلات تموم شه,درست شه!!!
همچی میگی"دور از جون شبیه جغد شدم" که به ما جغدا برمیخوره خوب....
:))
پاسخ:
چرا کامنتدونی تو بستی؟؟؟؟
پست گذاشتی کبابی خوب بهت معرفی کنیم بعد کامنتدونی شو بستی!!!
خب توقع  داری ملت چجوری بهت بگن؟؟:)
البته منکه سراغ ندارم:D

۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:))


پاسخ:
اسمت منو یاد دبیر فیزیک دبیرستانم انداخت.
همیشه بالای برگه های امتحانیش مینوشت
"وخدایی که در این نزدیکی است..."
بعدم همش من حواسم به این جمله پرت میشد.
نمره ام کم میشد :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">