چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بخشی هایی از جواب به سوالات دانشجوها(از وبلاگشون)


+سلام استاد اگه شما قراره برین طراحی زبان و هوش با کی ارائه میشه ؟

پاسخ: از اخبار دنیا عقبید ها...
من امسال هستم.
+سلام.استاد چرا درس سیستم های کنترل خطی رو که تو چارتمون هم هست رو ارائه نکردین.(آخه اونا تقریبا پرن)
پاسخ: کجاش پرن. هنوز جا دارن.
زود بردارید تا تموم نشده. گروه دیگه ای هم در کار نیست
+توی پرتال قسمت چارت درسی ترم 7 نوشته: گرافیک کامپیوتری و مدارمنطقی پیشرفته.
دوتا سوال اول رو جواب ندادین؟
پاسخ: اون پرتال رو تحویل نگیرید... از خودش خیلی چیزا می نویسه. 
حالا غیبتش نشه اما دروغگو هم هست.
++استاد خسته نباشید
انتخاب واحد دقیقا از چه ساعتی شروع میشه ؟
پاسخ: متاسفانه من خیر ندارم. شما از ساعتای 5 صبح زنبیل بزارید.
امشب ساعت 4 بیدار شید هم نماز شب بخونید، هم نماز صبح اول وقت و بعدش برید تو سایت و ... 
++استاد من خیلی خوشحالم که شما نگرانی بچه ها رو مثل نگرانی خودتون میدونید.
حتما جواب میدین که به خوشحالیم ادامه بدم؟؟
پاسخ: آره دیگه. شما هم به خوشحالیت ادامه بده. منتها افراط نکن. هر چند وقت یک بار یک کم ناراحت شو.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
خانم مهندس

نظرات  (۴)

۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۱ بنای با ثوات
حیف بود برا این پست نظر نزارم..دمه استادتون گرم..دستش طلا..
ای شالا خیر ببینه از زندگیش...
کیف کردم ازین کارش...اصلا براووووووووووووووووووووووووووووووووو...
:))
پاسخ:
این اخلاقش انصافأ حرف نداره:)
کاش خوب هم درس میداد.اینجوری دیگه عالیه عالیه.
البته واسه مدیرگره بودن،همین اخلاقش کافیه:)
واای من اصن از انتخاب واحد میترسم
لامسب چه استرسی داره ! 
عجب استاد باحالی
پاسخ:
آره.
تازه امروز تو وبش تولد گرفته بود!!!:o
keili bahal bod:)
پاسخ:
باحالی از خودته استاد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">