چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مراسم مولودی یا......؟؟؟مجلس ثواب یا.....؟؟؟

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ
یکی از دوست های مامانم،مولودی داشت.
ما رو هم دعوت کرد.منم از خدا خواسته:)
مهمونی های،دوست مامانم یا به قول خودش"رویا جون*":دی، دسته کمی از عروسی نداره.
(*این که بهش میگم رویا جون!واسه اینکه یدفعه زنگ زده بود خونه مون!نشناختمش،گفتم شما؟گفت:رویا جونم دیگه:)))از اونروز سوژه ای شده واسم.
خلاصه طرز لباس پوشیدن،واسه مراسمات اینا دستم اومده بود.
تازه وقتی اومدم،دیدم خیلی ها آرایشگاه هم رفتن حتی!موهاشونو درست کرده بودن!!!!
یه جا نسشته بودیم،دیدم،یه خانمی اومد،نقاب داشت،منتها باچشمای آرایش شده،توجه ام به کفش هاو شلوارِ قرمزاش جلب شد!!
خانمِ اومد داخل،نقابشو اینا رو برداشت!یه لباس قرمزپوشیده بود،شلوار قرمز و.....تو دلم گفتم یا خدا این دیگه کیه!!
که کاشف به عمل اومد مداحِ، نه مداح نه!همونی که قراره مولودی بخونه!!!!
یه گروه هم دنبالش بودن!!!!اول که رفت موهاشو درست کرد،تیپ زد اومد.
دیدم چندتا "دَف "و اینا دستشون بود!تو دلم گفتم :وااااا،اینا واسه چی دیگه!!!!مولودی خوندن که از اینا نداره.
بعد دیدم خانمِ و دخترش که "دَف"دستش بود نسشتن وسط،چندتا خانمِ دیگه هم دورشون!!!!!
خانمِ یهو شروع کرد،به خوندن،یه چی تو مایه های گوگوش ومهستی اینا:)))
هر وقت دستش رو میاورد بالا دخترش دف میزد:)))
نمیدونید تا این شروع کرد به خوندن من چه حالی شدم اینقدر خندم گرفته بود که اشک از چشمام میومد دیگه.
داشتم به این فک میکردم که اینایی که اورده دورش نسشتن چیکار میکنن!دکوری ان؟؟:))
که دیدم دستشوکه هروقت میاوردبالا دخترش دف میزد ایندفعه آورد جلو دهنش،گفتم:بلا به دور!ایندفعه چه حرکتِ جلفی رو میخواد اجرا کنه.
یهو دیدم خانمایی که دورش نشسته بودن شروع کردن به کِل کشیدن:))))))
هیچی دیگه،تا این صحنه رو دیدم ،نمیتونستم دیگه جلو خندمو بگیرم،رفتم دستشویی شون،اینقدر خندیدم که دل درد گرفتم:))
واقعن یعنی چی ؟؟این چه حرکاتیه؟؟؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
خانم مهندس

نظرات  (۲)

سلام

چه جالب
منم دیروز رفتم مولودی.... اما چه مولودی ای!
لازم شد بنویسم....


پاسخ:
سلام.

بنویس،یعنی از این هم بدتر بود؟؟:))
منتظریم.
سلام چه باحال.یعنی این چجور مولدیه.
این دیگه نوبره خب مولودی چیه میکردنش از این محفلها که زنها میزنن و میخونند دیگه
پاسخ:
سلام.
ماهم تازه دیدیم از این مولودی ها!!
البته فک کنم خیلی وقته مد شده فک کنم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">