چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

وایبر

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ
                                                    
فک کنم تا الان پنج،شیش باربرنامه وایبر رو ازگوشی ام حذف کردم
باز نصب کردم!
ظهری حذف اش کردم!باز الان نصب اش کردم:دی
من بیشتر وقتا باگوشی میام نت!تا وای فای روشن میشه.
کلی پیام میاد.
جواب ندم ناراحت میشن
جواب بدم،کلی وقتم گرفته میشه.

کلن،بجز وبلاگ، باسایر راهای ارتباطی مجازی میونه ای ندارم!!!
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
خانم مهندس

نظرات  (۳)

من که کلا گوشیم از این بدبختاس هیچی نداره....:D
مهندس میشه منم رمز؟؟
پاسخ:
بهتر:)

+بله الان میفرستم.
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ مهندس بهشت
دقیقا عین منی
پاسخ:
چه تفاهمی.
من هیچکدومو ندارم اصن!

+رمز دادنیه؟؟ دی:
پاسخ:
+بعله ،فرستادم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">