چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

١٣به در؟!!!ههههه به در!!!

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ

برنامه ی فردا ما:

تا لنگه ظهر که خواب(این قسمت مورد علاقه منه):)))))))

ظهرم,شاید ناهار رفتیم بیرون,شایدم نه!!

البته خداکنه نریم!!چون من کلی فیلم سه بعدی از دایی م گرفته بودم تو عید ببینم وقت نشد!!پس فرداهم که دارن میرن تهران دیگه!!باید فیلما رو پس بدم!!!اگه نریم میشینم اینا رو میبینم.

شب هم که میریم مراسم فاطمیه.

بعدظهری تو شهر چه چرخی زدم بنرها رو بخونم ,ببینم امسال کیا رو دعوت کردن و کجا سخنرانش بهتره,بریم اونجا,از شانس من,خیلی سخنران امسال نیومده!!

فقط حجت الااسلام راستگو و ضیاءی رو دعوت کردن!!

شایدم نرفتم مراسم دیگه!!همون سخنرانی های تلویزیونو نگاه کردم.والا


همیشه از روز١٣به در بد میومده!!اصن خوشم نمیاد!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۳
خانم مهندس

نظرات  (۲)

کلا 13 به درتون تو حلقم :)))))))))

چرا نظرات پستهای جدید حذف رفته؟
پاسخ:
رفتیم بیرون!!!!!!میزارم پستش رو.

چون وقت نمیکنم به نظرات دوستان جواب بدم,شرمنده شون میشم :-/
اینکه قسمته نظرات رو بستم
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۴ مَردی به رنگ زمستان
سلام
اگه به نظرات ما هم جواب ندادید ، ندادید ...
فکر نکنم کسی زیاد ناراحت باشه ... اما فکر کنم از این که کامنت های دونی پست هاتون بسته باشه بیشتر ناراحت بشه !
:)
پاسخ:
سلام.
ممون از نظرتون.
ر.ک:پست جدید:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">