چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چرا اینجوری شدم

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ
تلاش میکنم یکم حال وهوامو عوض کنم!!ولی کوتاه مدتِ!! باز دوباره حالم گرفته میشه!!نکنه افسردگی گرفتم؟؟؟(بگو خدا نکنه!!)
الان که نگاه میکنم،میبینم چقدر روحیه و حال وهوام از سال اول دانشگاه تا الان تغییر کرده(بدتر شده)
نمیدونم باچی خودمو سرگرم کنم! حوصله هیچ کاری رو ندارم.قبلنا درس خوندنو خیلی دوست داشتم!! نه این که خودِ درس خوندنوها!!  موفقیت تو درس ها رو دوست داشتم ولی الان که نمرهام خوب میشه! یا مثلأ تو دانشگاه فعالم تو درس، باعث خوشحالی ام نمیشه.کلأ خیلی وقته که چیزی خوشحالم نمیکنه!!  برا منی که با چیزهای خیلی خیلی کوچیک هم خوشحال میشدم،برام عجیبه که چرا جدیدا اصلا خوشحال نمیشم.اصلأ خوشحال نیستم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
خانم مهندس

نظرات  (۳)

مهندس بپا منزوی نشی..
پاسخ:
بگو خدا نکنه :'(  
منتفرم از این حالت!!من بشدت آدم اجتماعی بودم :-\ 
:)) خدانکنه..

درست میشه، عادیه، فک نکن فقط خودت تو این برهه هستی..
خیلیا اینجوری میشه تو یه زمانایی..
کاش میومدی بین ماها میومدی وبلاگ بخونی و بنویسی و مثل قبل باهم حرف بزنیم ...
پاسخ:
دیگه حال و حوصله وبلاگ نویسی ندارم خواهر جان:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">