چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چرا تمرکزندارم؟؟

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

این برگه چک نویسِ منه!مثلن دارم معماری کامپیوتر میخونم:)))

حواسم همه جا هست إلا جایی که باید باشه:(

آخه وسطِ درس خوندن ایناچیه میاد تو ذهنم؟؟شمر؟؟بصیرت؟؟؟جنگ صفین؟؟؟شعر؟؟

حالا شعری که نوشتم،بخاطراین بود که مامانم داشت تلویزیون سریال شهریار رو نگاه میکرد.صداش میومد تو اتاقم:))

یادِ این شعرِ شهریار افتاد نوشتم.

تازه برگه های چک نویسِ امتحانم رو ندیدین!!اونا که همش پرِ نقاشیه!!

عاخه این چه طرزِ درس خوندنه:(((((


+درضمن به خط امم نخندین!!!چک نویسِ دیگه!!!!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
خانم مهندس

نظرات  (۱۱)

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۶ چیک اینجینیر ^_^
مهندس من جزوه پاک نویس هام هم این نظم و خوش خطی رو ندارن
من مث دکترا مینویسم خخخخخ

معماری رو دوس نمیداشتم با مدار الکتریکی برا همین موقع خوندنش حواسم همه جا بود الا رو موضوع درس
برعکس پایگاه داده و مهندسی نرم افزار و شبکه عاشقش بودم ^_^
پاسخ:
میدونم!ما ازبس باریاضیاتو،زبان انگلیسی وتایپ کردن و...سروکارداریم,یکم خطامون بده!!!
طبعیه ی مهندس,تازه کلاسم داره:-)

من معماری رو دوست دارم!!!
شبکه هم که هنوز ندارم.ولی اونایی که برداشتن میگن درس شیرینه وسخت!!!
میگن سخته:|

راستی گفتی مدارالکتریکی؟؟؟؟!!!سخت افزار میخوندی لیسانستو؟؟!!!
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۸ چیک اینجینیر ^_^
نه من نرم افزار بودم مدار الکتریکی و الکترونیک و میکرو کنترل داشتیم بعدها از نرم افزار حذف کردن الان شماها فک کنم ندارین دیگه
پاسخ:
اره.فک کنم حذف شده.
من دارم.عاخه سخت افزارمیخونم;-)
خداییش جوجه راس می گه ...خیلی منظمه....چیه این...یه ذره بی نظمی قاطیش کن..حواست میاد سرجاش...
پاسخ:
:)))
بلابه دور شماها دست منو از پشت بستین که!!!

باید بتونم بخونمش؟:))
:اررررررررررررر :(
من هنو اینو ور نداشتم :/
پاسخ:
چی رو معماری کامپیوتر رو؟؟؟
من برداشتم دیگه!!!که امتحان دارم!!!!
میخوای عمق فاجعه دستخط روببینی بیا مال منوببین...مال توکه چک نویسش به دستخط من شرف داره:|
پاسخ:
خب,شماخانم دکتری؛)
اتفاقا دست خطت خوبه که....


پاسخ:
وای مرسی:*
[آیکونه ذوق زدگی]

ای جانم!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
چی؟؟
خط ام ای جان؟؟؟:)
عه
شمام ازینا دارین
حالم دیگه داره ازشون به هم میخوره
پس هم رشته ایم
پاسخ:
معماری کامپیوتره دیگه!!!
آخر دوستش داری؟؟یا حالت بهم میخوره؟؟:)))

من که نمیدونم شما چی میخونی؟؟ولی من مهندسی کامپیوتر میخونم:)
این چرا دیگه چیه؟
واقعا تمرکز نداریا
پاسخ:
واقعا ندارم .دیگه!!
میگم که ندارم
این شعرا دیگه چیه؟
واقعا تمرکز نداریا
پاسخ:
واقعا ندارم .دیگه!!
میگم که ندارم
خططتون خیلیم قشنگه
والا...
پاسخ:
مرسی:))
چشماتون قشنگ میبینه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">