چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

کلید اسرار(این قسمت احترام به مادر)

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ
مامانم پشقابش رو پر از نمک کرده بود، بعد آخر غذا!!با تعجب میگه:اینا چیه؟؟نمکِ؟؟؟
من: نه!!برف شادیِ! من ریختم کنار بشقابت ، که قشنگ شه:)))

در پایان  اینجاب ملزم به پرداخت جریمه ی درست کردن سحری به مدت18 روز شدم(که اول 20 روز بود با التماس های فراوان 18 روز شد) 

+نکته اخلاقی 1:هیچگاه با مادرخود شوخی  بی معنی نکنید.
+نکته اخلاقی 2: تو ماه رمضون دستتون رو تا آرنج تو دماغ تون نکنید، خواهشأ.روزه ایم این صحنه ی وحشتناک رو میبینیم حالمون بد میشه!کفاره شو شما باید بدید.(این نکته برا کلید اسرار2 بود ولی از اونجایی که باید برم سحری درست کنم،وقت ندارم!!فقط نتیجه اش رو گفتم!خودتون داستان رو با ذهن خلاق تون بسازید،فقط زیادی خلاقیت به خرج ندید)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
خانم مهندس

نظرات  (۳)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۱ اقای روانی
خانم مهندس یه غذا خوشمزه درست کن فقط
پاسخ:
میخوام یه غذای خوشمزه درست کنم ولی یاد ندارم:))
در حد برنج و مرغ و کباب ، جوجه،نیمرو ،بلدم فقط!این چندشب باید همش همینا رو بخوریم،تازه اگه نسوزه:))))
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ فیروزه ای
آخی! دلم کباب شد
بیا ببرش برای سحری

پاسخ:
قربون دلت برم من:*
ایول 
کاش این قاطعیت مادر محترمتون رو قضات قوه قضاییه داشتن
مفسدین اقتصادی رو به خاک و خون میکشیدن
اینا حکم میدن بخوابونیدش کف پاشو نیم ساعت قلقلک بدید
پاسخ:
خاک و خون؟؟؟:))
فعلن که فقط منو به خاک و خون میکشن:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">