چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

یعنی چی میتونه باشه؟!!

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

دارم,کادوهایی که واسه هم خریدیم رو بسته بندی میکنم!!!

عاخه این چه کاریه,ما که میدونیم,چی توشه!!دیگه چرا کادو کنم؟:-D

البته مثلن من نمیدونم دادشم واسم چی خریده(مامانم بهم گفت)خخخخخخ.

همه رو مامانم لو داده:-)))))

ولی مثلن ما نمیدونیم چی توشه:-)))))))

من که پارسال موقع باز کردن کادوها اینقدر خندیدم و سوتی دادم,همه چی لو رفت:-D

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
خانم مهندس

نظرات  (۳)

مهندس جون سال نو مبارک....
ان شالله سالی پر از برکت باشه واسه خودت و خانواده ات
پاسخ:
تشکر.
همچنین واسه شما:-*
عزیزم عیدا مبارک :)
سال خوبی داشته باشی :)
پاسخ:
همچنین:-*
D:
پاسخ:
;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">