چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

یکی از راه های تشخیص چپ دست بودن!

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

مجری تلویزیون,روسری شو مدل لبنانی بسته بود!!

مامانم میگه:چرا به چپ بسته؟؟

من:حتمأ مثله ,من چپ دسته!!!


دوستم,همیشه بهم گیر میده,چرا روسری تو اینطوری میبندی  (به سمت چپ )!!

منم میگفتم نمیدونم!!اینجوری راحترم!

الان که این مجری چپ دست رو دیدم!فهمیدم,کلن چپ دستا همشون اینطوری میبندن

:)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
خانم مهندس

نظرات  (۴)

منم چپ دستم!
منتها هر دو طرف روسری رو سوزن میزنم!
کسی هم نمی فهمه راست دستم یا چپ دست! :)
پاسخ:
قوانین منو نقض نکن:دی
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۷ خانم هموستات
چه دقتی
پاسخ:
:B
اون شکلکی که تو بلاگفا عینک دودی داشت!!در حال کلاس گذاشتن بود
همون!اونو در  نظر بگیر واسه پاسخ به کامنت:))
میبینی تو رو خدا کمبود امکانات(نبودشکلک) منو مجبور کرد چقد حرف بزنم!
eeeeeeeeeee to ham chap dastiiiiiiiiiiii???? 
man ama karamo joz neveshtan ba dast rast anjam midam      :

پاسخ:
اره.نمیدونستی؟
اون دفعه که واسه چپ دستا پست گذاشتی .گفتم!!!

خیلی خوبه.
من بقیه کارهام رو هم بیشتر با دست چپ انجام میدم!!
سلام/ من راست دستم ولی دوطرفه میبندم و بیشتر چپ میبندم /راستی این عکسه که سمت راست بسته! /:)
پاسخ:
سلام.
عی,بابا .چرا خلاف قانون راست دستا عمل میکنی ,هااااااا؟؟؟؟؟!!:دی
راست دست,سمت راست!!!!
[آیکونه مهندس که نمیخواد از حرفش کوتا بیاد ]
:-))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">