چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

دادشم اینا رفتن مشهد.

عمه ام که اول عید اومده بوده,رفت تهران.

دایی ام که اصن هنوز نیومده,رفته قطر!!

یهووو چه خلوت شد خونه مون:-(

برعکس همه که میگن از مهمونی رفتنو مهمون اومدن دل خوشی ندارن!!!

من خیلی دوست دارم,هم مهمونی رفتنو,هم مهمونی دادن رو  :)))

اومدم یعنی از موقعیت به دست اومده(خلوتی خونه )استفاده کنم,یکم درسای عقب افتاده رو بخونم.

از صبح زوووود ساعت١١   :-Dکه شروع کردم,هنوز٢٠صفحه بیشتر نخوندم :دی

اصن تو عید حس درس خوندنم نمیاد!!از طرفی هم همه درسا رو رو هم کردمو نخوندم که تو عید بخونم مثلن !!بعد تعطیلات هم که پشت سرهم امتحان داریم:)

اشکال نداره,ایشاالله بعد عید دیگه, حتمن میخونم.خخخخخخخ


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
خانم مهندس

نظرات  (۸)

خیلی سخته  خانواده ات از کنارت برن چه سفر باشن چه خدایی نکرده تو اون عالم وای :-(

به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

------------------------------------------------
آچار فرانسه بلاگ .آی آر آری آموزش کاملا تصویری تگ های بلاگ . آی آر
به صورت کاملا عملی و تست شده

منتظر شما هستیم بخش 1 با آدرس

http://unit-sardroud.blog.ir/post/322

آماده و تکمیل شده است.

موضوع آچارفرانسه صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ.آی آر

کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
پاسخ:
بلا دورررر,خدا نکنه.این چه حرفیه :-(


ممنون,لطف داری.
عیدشمام مبارک.

وبلاگ مفیدی داشتین.
گرچه تو کلا شیطنت میکنی موقع درس خوندن.
منتها عید واسه درس خوندن نیست مهندس.
اصلا درس خوندن توی تعطیلات عید اشکال داره.
والا! :)
پاسخ:
مریم,
میدونی بعد از اینکه کامنتت رو خوندم,خیالم راحت شد,تخت گرفتم خوابیدم :-D
خخخخخ
من عاخه قبل عید هیچی نخوندم :دی
بیا پیش خودم همیشه مهمون هس :))
پاسخ:
آره,شماکه خیلی مهمونی میگیرین.
ماکلن تو عید دوبار بیشتر مهمونی نداریم!!!
اتفاقا منم از مهمونی بدم نمیاد.مخصوصا مهمونی رفتن و ورزش مفرح چتربازی:))))
پاسخ:
راستی یه بارم قرار بودمتو دعوت کنی نسکافه بدی بهم؟؟!!
شایدم من قرار بود دعوت کنم:دی
ولی خلاصه یادمه یه نسکافه و مهمونی و قرار داشتیم!!
دیگه گفتم یاد اوری کنم.چون گفتی مهمونی گرفتن دوست داری :-D
واقعا چرا افسرده نشدی با این وضعیت؟خخخخخ

کلا فرق داری با بقیه خخخخخ

پشتکارت تو حلق عزیزم ببخشید :دی

پاسخ:
از کجا میدونی نشدم؟!!!؛)

عزیزم,ببخشید,فرزند لدفن.خخخخخ
نمیدونم این اسما رو از کجا میاره,این ایرج طهماسب!!:)))))
منم مهمونی خییییییییییییییییلی دوز دارم! گول نخوری درس بخونی!!! شاید همه توطئه کردن که خونه خلوت شه و تو درس بوخونی :))
پاسخ:
واقعأ از اینا بعید نیست,منو دور بزنن.!!
میبینی تو رو خدا,چجوری بچه شونو گول میزنن.
بعد میگن چرا معتاد شدی:دی
آی بترکی با این درس خوندنت...خخخخخخخ
پاسخ:
منکه امسال کنکور ندارم :-D
البته اگه میداشتمم خیلی فرقی نمیکرد :-D
چون سالی هم که کنکور داشتم همینجوری بودم!!!!
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۰ خانم هموستات
از شنبه:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">