چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تغییر

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ
هفته پیش رفتم برای کارای ترم تابستونی،با چندتا از بچه های سال اولی آشنا شدم،چقدر اخلاق هاشون شبیه من بود،شیطون،پرانژی،خوش خنده وشاد!!خصوصیات هایی که من ترم یک و دو داشتم ولی اصلا توجه نکرده بودم که چقدر تو این مدت اخلاقم تغییر کرده!!با دیدنِ این بچه ها فهمیدم چقدر فرق کردم...
الان خیلی آروم تر شدم نسبت به قبل،مسولیت پذیرتر شدم،پرانژی هستم همچنان ولی جهت تخلیه انرژی ام تغییر پیدا کرده و....
در عرض همین دو سال چقدر فرق کردم!!

+خدا نصیب گرگ بیابون نکنه که گرفتار کارای اداری بشه:/ اینقدر از این اتاق به اون اتاق پاست میدن برا یه امضا که هلاک میشی!!واقعأ چرا خب؟؟؟!!!! برا یه ترم تابستونی برداشتن از ساعت8 رفتم دانشگاه تا1:30!!! امضا گرفتن چطوری بود!! میرفتی ساختمان مرکزی یه امضا میگیری!بعد باز باید میرفتیم سایت قدیم یه امضا دیگه باز برمیگشتیم ساختمان مرکزی و....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
خانم مهندس

نظرات  (۲)

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ فیروزه ای
خدا قوت رزمنده
پاسخ:
:)
سلام
دانشگاه که اینجور باشه خدا به بقیه ادارات رحم کنه!!
راستی نتیجه ی کنترل چی شد؟؟؟
پاسخ:
سلام
اره خدایی!بابای یکی از دوستامم تو دانشگاه کار میکنه،اونجا دیدمش،داشت کارای ترم تابستونی چندتا از دانشجوهاش که نمیتونستن بیان روانجام میداد!(خیلی آدم پرخیریه ای اگه کاری از دستش برا کسی بربیاد دریغ نمیکه از انجامش،بدون در نظر گرفتن موقعیتش،خدا حفظ اش  کنه)بهم میگه:ما که اینجا همه رو میشناسیم داغون شدیم!خدا به داد دل شماها برسه...

هیچی دیگه افتادم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">