چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اسب سواری

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ب.ظ
 
اسب یکی از حیواناتی که همیشه خوشم میومده ازش!!
گاهأ پیش میاد که روزهای جمعه میرم سوارکاری دیگران رو میبینم!حتی دیدنِ سوارکاری دیگران هم برام لذت بخش بود.
هیچ وقت هم جرئت نمیکردم از فاصله چندمتری بیشتر به اسبی نزدیک شم!!!!!!
اولین باری که سواری اسب شدم 6سالم بود،یه عکس هم دارم که درحال گریه کردنو ،التماس ام که پیاده ام کنن:)))
چند روز پیش،وقتی کنار ساحل،اسب دیدم،دلو زدم به دریا گفتم این دفعه دیگه سوار میشم،
خیلی مصمم جلو رفتم!!!هنوز یکم نزدیک اش شدم،چنان شیهه ای کشیدم،قلبم اومدم تو دهنم!برگشتم عقب:)))[چیه خو؟؟؟هرکسی از یه چیزی میترسه دیگه!!!!]
داداشم رفت یه دوری زد با اسب و برگشت،منم قبلش چنان با شجاعت جلو همه ،گفته بودم حتما سوار میشم،که وقتی  اسب اومد، تو رودربایسی گیر کرده بودم مجبور شدم سوار شم!!!!!! اولش که همچنان میترسیدم،ولی یکم یکم ترسم ریخت.
خیلی تجربه خوبی بود،بسی لذت بردم از سواری.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
خانم مهندس

نظرات  (۱)

منم سوارکاری دوست دارم
دریا و سوارکاری با هم فقط تو استان ماست
کجایی مهندس؟
پاسخ:
تو استان شما بودم,چه شهر خوبی زندگی میکنی,من عاشق شمال ومردم شم ;-)
خراسان رضوی ام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">