چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

امتحان متری!!!

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

امروز یه امتحانی داشتم بشدت سخت!! سخت ها....

"کنترل خطی" از درس های بچه های برقِ!! ولی چون ما سخت افزار میخونیم، باید بعضی دروس  برقی ها رو هم بخونم:/

از صبحی دنبال این بودم که چطوری حذفش کنم!!! به هر دری زدم نشد...

آخر یکی از ترم بالایی ها رو دیدم، گفت:این استادِ،متری نمره میده...تا جایی که میتونی فقط برگه ات رو پر کن...

ما هم رفتیم سر جلسه امتحان تا جایی که شد، پر کردیم....8صفحه جواب نوشتم!!!همه اش هم چرت وپرت!!هرچی از هرجا یادم میومد مینوشتم:))دیگه دستم درد گرفته بود.

نمیدونم متری چند میخواد حساب کنه ولی فک کنم اگه متری ،بیست وپنج صدم هم بخواد حساب کنه!!پاس میشم انشاالله:)))


+ولی واقعن ارزش خاطراتی که نوشتم براش، خیلی بیشتر از دهِ!! نامردیه اگه بهم10 بده:D

                                              

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
خانم مهندس

نظرات  (۲)

سلام..انگاری کسی خبر نداره دوباره داری می نویسی مهندس...
خوش آمدی..
:))
پاسخ:
سلام....
آره ،فک کنم;-) 
باز فصل امتحانا شد،من اومدم:)))))
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ اقای روانی
ایشالا که ده و بیشتر رو بده
پاسخ:
واقعن حقم خیلی بیشتر از دهِ:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">