چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بدخواب

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ
از دست گوشی ام کلافه شدم!!!! یکی از برنامه های آینده ام اینه که گوشی مو عوض کنم!! از این گوشی ساده ها بخرم که هیچی نداشته باشه....نه وایبر ....نه تلگرام .....نه کوفت...نه زهرمار(خخخخ خیلی عصبانی ام، نخونید این پست رو که  تو عصبانیت نوشتم احتمالا فحش های بدتر هم ،در ادامه بببینید:دی)
فکر کنم صدمین باریه که با صدای گوشی ام از خواب بیدار میشم:(
اعصابم خورد میشه وقتی با صدای بلند بیدار میشم.....
اصلن چرا من اینقدر رو صدا حساسم!!اگه یه ذره سروصدا باشه خوابم نمیبره.... با کوچکترین صدایی از خواب می پرم!! دیگه هم خوابم نمیبره!!!!!!! بعدم عصبانی میشم!! الانم عصبانی ام وکلافه !!وقتی هم کلافه میشم باید همه اش غر بزنم.....
چون درحال حاضر کسی خونه نیست که غرغر کنم!!مجبورم غر زدن هام رو اینجا بنویسم.....
اصن چرا هوا گرم شده؟؟چرا امروز امتحان داشتم؟؟ چرا پرنده ها اینقدر سروصدا میکنن؟؟چرا درِ گنجه بازه؟؟ چرا گوشِ خر درازه؟؟؟!!!:/ فکر کنم دیوونه شدم، جوون مردمو دیوونه کردن://
خوااابم میاد://

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
خانم مهندس

نظرات  (۴)

خوب بخواب هههه
پاسخ:
خوابم نمیبره دیگه:/
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ گمـــــــشده :)
اصلا چرا خوابت میاد؟
:))
پاسخ:
چونکه زیرا:))
دیشب دیرخوابیدم، صبح زودهم بیدارشدم برم امتحان...
ظهر اومدم خونه....بسیار خسته بودم:/
سلام خانم مهندس
من دو تا نظر واسه پست مشاوره گذاشتم
آیا ثبت نشده یا نخواستین تایید کنین ؟
پاسخ:
سلام.
چرا ثبت شده،ممنون از راهنمایی و مشاوره تون🌷🌷

ببخشید امتحان داشتم،وقت نکردم جواب بدم...
ولی خیلی راجع بهش فکر کردم.
آرامش خودتونو حفظ کنین O_o
الان ترکش میخورم الفرررررررررررراااااار
(^_^)
پاسخ:
دیگه الان حالم خوبه!!!
یکی دو ساعت فقط بی اعصاب می باشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">