چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

به امیدِ روزی که جوراب سوراخ مد شه

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

                             


میگن جوراب رو اول که میخری باید یه آب بشوری که زود پاره نشه،منم هیچوقت اینکارو نمیکنم!کلن جورابام به مرحله شستن نمیرسن!!

عصر،بازار بودیم،اذون گفتن،رفتیم مسجد نماز بخونیم(تف تو ریا:دی)که دیدم هعی وایِ برمن جورابم سوراخ شده!!

نماز شروع شده بود،منم گفتم بهتر،میرم صف آخر که دیده نشم:)

رفتم صفِ آخر اون گوشه،اصن تو دید نبودم.نماز مغرب تموم شد،این پامو گذاشتم زیرِ اون پام که دیده نشه،با خیال آرامش نسشتم به تسبیحات گفتن!

یهو یه خانم مسنِ مهربونی گفت دخترم بیا صفِ جلو،جا هست!

من:No

رفتم جلو،باز خانمی گیر داده بود بیا جلوتر جا خالیِ!!!

خب به من چه که خالیه!!مگه من جا پرکنم!!!حالا هرجا خالی بود رو میخواستن بامن پرش کنن.

شیطونه میگفت،برم وسط مسجد دادم بزنم:

مادرمن،خواهرمن!!جورابم پارَس....پاره...میفهمین؟؟؟؟؟نمیتونم بیام جلو،آبروم میره:دی

همینطوری که نشسته بودم داشتم سعی میکردم،قسمتی که سوراخ رو یواشکی بدم پشت پام.دیده نشه.

تابلند شدم،انگشت پام بــــــــــــیـــــــنگ از سوراخِ اومد بیرونSheklak-Khandeh (20)

میرفتم رکوع:با اون انگشتِ بیرون اومده فیس تو فیس میشدم!هی نیشم باز میشد.

خدا قبول کنه!چه نمازی خوندم:دی

بعدِ نماز مثلِ جت دویدم برم بیرون هنوز که بیشتر از این آبروم نرفته!دیدم مامانم داره با یه خانمی صحبت میکنه.(خواستگار بود!!خواستگاری تو مسجد؟؟!!!!!)

منم مأخوذ به حیا!!!!رفتم یکم عقبتر واستادم،جورابارو هم که نمیشد کاریش کرد.

هعی چشمم میفتاد بهشون،لبخندملیح میزدنم،این شکلی:Sheklak-Khandeh (24)

گفتم:الان خانمِ با خودش میگه:این دخترِ خل شده باخودش میخنده!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
خانم مهندس

نظرات  (۶)

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۶ مهندس بهشت
الحمدالله من جوراب سوراخ نمیکنم یعنی ممکنه جورابو دو سال بکوب پام کنم ولی سوراخ نمیشه ........
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ باور کن اگه جورابت سوراخ نبود خواستگار نمیومد بوخودا
پاسخ:
یعنی یکی از دلایل خواستگار اومدن،پاره بودنِ جورابِ:دی
مگیم چرا من اینقدر خواستگار دارم:دی
واقعا خاستگارر؟ دی:
خسته نباشی دلاور دی:
پاسخ:
سلامت باشی:دی
اخ اخ جوراب پاره خیلی خره تمام آبرو و هویت و......عادم رو یه یکباره نیست و نابود می کنه....

پاسخ:
واقعأ:/
یکی از دوستام می‌گفت: 
«وقتی جوراب سوارخ پا می‌کنی، شده آسفالت کف خیابونو موکت کنن یه اتفاقی می‌افته تا تو کفشت رو در بیاری!»
پاسخ:
:)))
سلام خانم مهندس
من از جامعه ی مهندسین اول بابت مهندس بودنتون بهتون تبریک میگم و سپس اگه افتخار بدین ایشالا همراهتون خواهم بود :)
+ پست خعلی باحال بود!
پاسخ:
سلام.
اختیار دارین.اسباب افتخار ماست,همراهی شما.

نمازت قبول.خخخخخخ
درمورد جوراب نظری ندارم. نقره داغ شدم تا حالا
پاسخ:
قبول حق خواهر:دی

بسوزه پدرتجربه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">