چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بوی بهار

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

چقدر امروز دانشگاه سوت و کور وخلوتِ!!!

همه هم ساک به دست در حال رفتن بود.(بوی عید داره میاد)

کلاس تربیت بدنی کنسل شد:))

[آیکونه مهندس درحال بشکن زدن]:دی

 

اومدم سایت یکم وب گردی و برم کلاس بعدی:\

 

راستی امروز هوا عالی بود!عالی

نه سرده نه گرم.بارون هم نم نم میاد.به اندازه ای که فقط زمینو خیس کرده و بوی خاک تو فضا بیچیده:))

+جای شما هم اینقدر هوا بهاری شده؟؟:)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
خانم مهندس

نظرات  (۸)

۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۲ فیروزه ای ....
اینجام خیلی بهاریه:))
پاسخ:
خیلی عالی نه؟؟:)))
بارونی و بهاریه...
پاسخ:
عالی:))
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۱ ماریا .آ.بی
واااای مهندس دقیقا!
امروز بوی خاک آدمو دیوونه میکرد! بیرون بودم انقدر بارون نم نم بود خیس نشدم.درختا هم جوونه زدن و ... به به!
پاسخ:
به به
:)))
مهندس سر جمع این ترم چند روز رفتی سر کلاس!؟ :)
نه جان من راست بگو! :)
پاسخ:
به مهنس مملکت تیکه میندازی؟؟!!
برو توبه کن:)))
خوش بحالت و خوشبحالم جای من که امروز و دیروز رو رگباری داره بارون میزنه تازه هوا باز دوباره سرد شده سررررد{واسه بارون خوش بحالما}
خوش بحالت و خوشبحالم جای من که امروز و دیروز رو رگباری داره بارون میزنه تازه هوا باز دوباره سرد شده سررررد{واسه بارون خوش بحالما}
پاسخ:
:)))
اینجا هم شب سرد شد:/
بارون میاااااااااد بارووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننن
پاسخ:
اینجا هم میومد!
الان نه:(
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۱ خانومه آقای x
نباید بیای یکلوم بگی اینجا مینویسی؟
بیمعرفت!
علان من ناراحتم پرسون پرسون اومدم اینجا!

پاسخ:

غلط کردم!

خوبه؟؟:(((

قرار نبود اینجا بنویسم!

امشب تو وبم اعلام میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">