چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بی خوابی

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

از دیشب تا الان بیدار بودم:)))

جالبه،الانم خوابم نمیاد!!!!

چرا اینقدر من کم میخوابم عاخه:دی


البته خیلی هم بد نشد!لاقل از دیشب تا الان دو فصل "معماری کامپیوتر"رو خوندم.

بعلاوه یکمی "آمار"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
خانم مهندس

نظرات  (۴)

چقدر فعال...من بودم دس به کتابم نمی زدم از لجم...باور کن...
پاسخ:
زوریه دیگه:)))
بخوام نخوام باید بخونم.
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۸ خاتون پنجره :)
بزرگ میشی یادت میره 
اینجا شکلک نداره عایا ؟؟
پاسخ:
میترسم بزرگم که بشم واین بیخوابی هاادامه داشته باشه:))

نه!نداره!!!باید از تصوراتت برای رسم شکلک استفاده کنی:دی
یعنی من الانم یاد معماری کامپیوتر می افتم خوابم میبره
تعجب می کنم چطور دو فصل خوندی و هنوز بیداری
پاسخ:
دو فصل اول که آسون بودو خوندم:)))
همون دو فصلی که خلاصه مدارمنطقیه:دی
از اونجایی که گفتی معماری کامپیوتر خوندی نتیجه میگیریم که هم رشته هستیم... منم رشته م کامپیوتره :) خوشبختم
پاسخ:
بله.
مهندسی کامپیوترسخت افزار.
همچنین:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">