چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ترقه بازی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

 

رفته بودم مغازه واسه دوستم کادو بخرم!

دیدم نوشته ترقه موجود است.

گفتم:ترقه آبشاری هم دارین:))))

نمیدونم چرا خندید!!خنده داره مگه؟؟؟:)))))

بجان خودم واسه چهارشنبه سوری نمیخواستم!واسه دعوتی عید میخواستم.

پارسال که دایی ام اینا اومدن خونه مون!آخرشب.رفتیم تو حیاط ترقه آبشاری و پرانه ای و.... زدیم:)))

خیلی قشنگ بود!از نمایشگاه خریده بودم.

صدا نداره،که موجب آزار دیگران شه!فقط نور داشت:)))

 

+امسال هم باید برم از نمایشگاه بخرم:))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
خانم مهندس

نظرات  (۳)

خنده نداره که!!! :|
پاسخ:

همون دیگه!!!

نمیدونم چرا خندید:)

توبه خودت نگیرعزیزم...من الان تشخیص دادم که طرف عضله ی لواتور لبی سوپریورش مشکل داشته...وگرنه که حرف تواصاخنده نداشته...هههههههه
پاسخ:
همه که مثله شما پزشکی نمیخونن,این چیزا رو بدونن عاخه:-(
فک کردم به من میخنده:-D
پس طرف مشکل داشته,احتمالأ اسم این بیماری"خودخندگی مزمن" نیست؟؟!;-))))! 
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۱ فیروزه ای ....
اتفاقا ما هم پارسال از ترقه آبشاری استفاده کردیم. خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
منم خریدم,امسال هم:-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">