چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تفریح:دی

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

یکی از تفریحات سالم ما این روزا اینکه:

هی راست میریم چپ میریم,میگیم,وای من از پارسال فلان کا رو انجام ندادم:-))))


پ.ن:انمیشین   "توربو"،الان,شبکه پنچ تهران درحال پخشه.قشنگه:-D  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
خانم مهندس

نظرات  (۷)

به خدا
سالمتر از این؟
پاسخ:
در سالم بودنش که شکی نیست!!
در اسکالانه بودنش شکه الان :-D
اینا چیبه نگاه میکنی..من نفرت انگیز 2 ببین..خیلی باحاله خخخ
پاسخ:
اونو دیدم!!!!!
تازه سه بعدی شو هم دیدم :-P
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۳۰ فیروزه ای ....
سلام مهندس جونی!
 حالا امسال انجام بده خو
پاسخ:
سلام
از پارسال انجام ندادم!
میگه امسال انجام میدم.ههههه
ســانســورشـــ. خیــلی ضـــایــعــ. بـــــــــــــود.
پاسخ:
من اصلی شو ندیدم!!!!
دیگه این حلزوناهم سانسوری بود یعنی؟!!!
نچ نچ نچ
:-D
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳ خانومه آقای x
مهنس چطوره؟
خوبه حال احوال!
پاسخ:
قربونت.خوبم .
شما چطوری؟
salam khanoom mohandeC
sale no mobarak
hale shoma?
web jadid mobarak:)omidvaram tu 93 behtarin etefaghaye zendegit rokh bede:Daz jomle gosheyesh bakhto az in harfa 
moafagh bashi:)
پاسخ:
سلام بر دوست قدیمی مون ;-)
ممنون.شما خوبی؟
ایشاالله سال خوبی داشته باشی,

بخاطر اومدن سال جدید میخواین ما رو بدبخت کنیین؟؟:-D

بعد از کامنت محسن دارم به این فکر میکنم که چطوری تونستن تو یه مشت حلزون صحنه منشوری وارد کنن !!!
پاسخ:
اره.واقعا,منم به این فک کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">