چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

حساب کتاب

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ

                                        


مادربرزگم،قرار بره خونه خودش،

کلی هم بگیرو ببندداشتیم تا کاغذ دیواری و پارکت و پرده و....غیره رو خریدیم.

دیشب هم با دایی هام رفته بودیم خونه جدیدشون رو شستیمو مرتب کردیم.

طبق معمول همیشه،بازم مسولیت سخت و سنگین نظارت رو دوشِ من بود^_^

البته نظارت به علاوه آبدارچی بودن.

مادربرزگم بره خونه جدید راه اش به ما خیلی خیلی دور میشه!!!!

واسه همین بابام میگه یه ماشین بخر،که تو و مامانت باهم برینو بیاین!حتی حاضر شده نصفِ پول ماشین رو هم بده^_^

تاآبان احتمالآ بتونم 3تومن جمع کنم!!الان 2.5دارم،آبان وام دانشگاه رو میدن میشه 3تومن.(جایزه مسابقه آبان هم600تومنی هست ولی واسه جایزه نمیخوام شرکت کنم،اصلا و ابدا،حتی اگه قبول شم،جایزشو نمیگیرم ،البته شایدم گرفتم، اگه خیلی اصرارکنن مجبورم بگیرم:دی)

3تومن هم بابام گفته کمک میکنه.

هاچ بک نو 18تومن بود،دست چندم احتمالأ به12تومن هم گیر بیارم.

فقط6تومن ناقابل کسری دارم!!!!

که اونم تو فکر بودم وام بگیرم.منتها بیشتر از برجی80نمیتونم قست بدم.

دیگه اگه این ترم، کاردانشجویی بردارم شاید بتونم تا  برجی150 تومن هم بدم.

فک نکنم با این وضعیت بتونم ماشین بخرم!!نه؟؟؟

تقصیربابام شد وگرنه من اصن تو فکرماشین نبودم،خودش گفت:(

هوایی شدم!!!

میخوام:/

نظرمثبت تون چیه ماشین بابام رو بردارم،بابامم با موتور بره؟؟راحت ترم هست:دی

خودش میگه موتور دوست دارم.

من^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
خانم مهندس

نظرات  (۲)

قسط عزیزیم!

پاسخ:
بعله:))

ای بابا

عزیزیمو درست نوشتم یه خودم سوتی دادم؟!!

پاسخ:
عزیرمو درست نوشتی:)
ولی "یه" وسط "یا "بوده:q

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">