چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دنیاچقده کوچیکه

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

یه زمانی!ما تو یه شهردیگه زندگی میکردیم!!!!بهترین دوستام واسه اون شهربودن.

بعدعصری رفتیم بازار،اذون میگفتن!رفتیم مسجد،یکی از دوستامو دیدم:)

من نشناختمش!ولی اون منوشناخت!!!!!!

دانشگاه علوم پزشکی،شهرما قبول شده!!

از دوستای صمیمی ام بود!شمارشو گرفتم.بیشترباهاش در ارتباط باشم زین پس!

چه حسِ خوبیه!دیدن دوست قدیمی واینطوری غافلگیرشدن.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۸
خانم مهندس

نظرات  (۴)

ohom kheili khobe:)
دیدن یه دوست گاهی حس خوبیه و گاهی....
واسه من هم چند روز پیش اتفاق افتاد مال من که بد بود.....
خوشحالم واسه تو خوب بوده....
واااااای چقد عالی:))) من باخیلی از دوستای دبیرستانیم هنوز ارتباط دارم:)
پاسخ:
منم در ارتباطم باهاشون!!
هنوز
واقعا حس خوبیه ها. میگن دنیا کوچیه!
پاسخ:
خیلی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">