چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

رفع خستگی

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

امروز آخرین امتحان رو دادم:))

خوبه که امتحان هست، خوبه که سختی هست:)

اگه سختی نمی بود لذت راحتی رو نمی فهمدیم. نه؟!!

این 3تا امتحان آخرم پیشت سر هم بود !!!منم گذاشته بودم واسه شب امتحان!!!!!

تو این چند روز 7-8 ساعت بیشتر نخوابیدم!!فقط از سحر تا 7 صبح میخوابیدم!!!

امروز به جبران همه کم خوابی ها!!! از امتحان که برگشتم تا اذون مغرب خوابیدم،تازه هنوزم خوابم میاد:))

البته هنوز 90تا از اسلایدهای زبان ام مونده که ترجمه کنم، بر استادمون بفرستم!!باید 150تا اسلاید براش ترجمه کنم واسه 2 نمره فقط:/

خیلی خسیسِ این استادمون تو نمره دادن:/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
خانم مهندس

نظرات  (۹)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۹ حسین غلامى خواه
خسته نباشی مهندس
پاسخ:
سلامت باشید
150 تا اسلاید واسه 2 نمره؟
اگه من دو نمره احتیاج داشته باشم که مشروط نشم یا درسی رو نمره بیارم 
یا معدلم به حدی برسه که ممتاز بشم
150 تا رو ترجمه میکنم و گرنه عطاش رو به لقاش میبخشم

پاسخ:
تازه گفته اگه خوب باشه 2 نمره!!وگرنه هیچی!!!!!
اولش فکر میکردم آسونه عاخه !!الان پشیمون شدم!!
ولی دیگه وقتی یه کاری رو قبول کنم باید انجامش بدم....
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۷ اقای روانی
اگه کمکی از دست من بر می اومد بگین :) تو ترجمه کردنش :)
واقعا خس خوبیه تموم شدن امتحانا
پاسخ:
آخی....:))
مرسی...خیلی خوشحال شدم این کامنت رو خوندم:)
ممنون.
موفق باشید...
آدم انگیزه اش از دست میرود با این حجم نمره و حجم کار :\
پاسخ:
سلامت باشید....

+آره خدایی.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۳ کبوتر بادبادک باز
نخسته خواهر 😉😁
پاسخ:
مرسی:)
شما هم همینطور، خسته نباشی 
بدین به دارالترجمه بعدم با خیال راحت دو نمره رو بگیرین!!!
پاسخ:
میدونید چقدر هزینه اش میشه؟؟!!!
هر خطی هزارتومن میگیرن.
فک کنم این حجم،حدودإ400/300هزارتومنی برام تموم شه!!شایدم بیشتر...
2نمره ارزشِ400/300 تومن نداره خدایی..
خطی هزار تومن!!!!
جای ما که خطی 80 الی 100 تومان میگیرن!!
چقدر جای شما گرون حساب میکنن/:D
پاسخ:
نه...اینجا هم همون قیمیتِ!!
 ببخشید،من اشتباه کردم...
نمیدونم چرا فکر میکردم 1000تومنِ!!
یه صفر بی ارزش اضافه کردم فقط:D
خاک تو مخ گداش میمیره دوتا دیگه بهش اضافه کنه
پاسخ:
تازه همون دو نمره هم رو هواست!!!!
گفته ببینم عایا خوب هست یا نه!!
گدا، نمره ندیده:)))

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
طاعاتتون قبول...

وبلاگ زیبایی دارید.

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید با پای دل...
منتظرتون نظرتون هستم در مورد وبلاگم و قالبش. اشکالاتشو بگید.

و اگر مایل بودید بفرمایید لینک بشیم. تشکر.
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">