چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

روزمره

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ق.ظ
امشب عروسی دعوت بودیم!!!که نمیتونیم بریم.
من عاشقِ مهمونی رفتتم.اینقدر ناراحت شدم نمیتونیم عروسی رو بریم!اونم این عروسی رو:(
بخصوص که این روزا خیلی حالم گرفته اس!نمیدونم چرا!ولی حال وحوصله ندارم.
زنگ زدم به زینب،که عصربیاد خونه مون،اونم گفت:قرار با دخترخاله اش بره پارک سلامت!!!
نعیما هم که نبود،یعنی امشب عروسی پسرخاله اش بود،همینی که ماهم دعوت بودیم.
راستی عروسی امشب،یه عروسی مجازی بودا!!!!پسرخاله نعیما وعروس!تو فیسبوک باهم آشناشدن!
حالا پسره ارشدِ عمرانِ دانشگاه شهیدبهشتی میخونه،دخترِ هم دندانپزشکی دانشگاه تهران!
مثلأقشرتحصیل کرده جامعه ان!عاخه فیسبوک هم شد محل اشنایی؟؟!!نچ نچ نچ(سه مرتبه،همراه با تکون دادن سر)
حالا اینا رو بیخیال،داشتم از چی میگفتم؟!!آها،منم که همینجوری دلم گرفته بود،به مامانم گفتم بریم بیرون،
یه هندزفری خریدم .راستی گفتم چی شد؟؟!هندرفریم،رفتیم تهران تو ماشین رو پام بوده،متوجه نشدم افتاده بیرون!حالا خوب بوده گوشیم نیوفتاده،ولی در عوض یه هندزفری خریدم مفت!فقط 8 تومن،قبلی رو24تومن داده بودم بدرد هم نمیخورد.
بعدرفتم پارک بانوان،یکم والیبال بازی کردم،دوچرخه هاشونم همه رو کرایه داده بودن!عاخه وقتی متقاضی زیاده خب،بیشتردوچرخه بیارین دیگه.بعدم با مامانم رفتیم بستنی خوردیم،مادردختری:)،یه مدل جدید خوردم این دفعه،ترکیبی از شکلات و موز بود،خیلی خوب بود.
بیچاره آقای پدر،تازه از سرکار اومده،بهش میگیم ما دلمون گرفته شام بریم بیرون،الهی بمیرم واسه بابام که اینقدر اذیتش میکنم:(
رفتیم پیتزا فروشی،یه نگاه از بالا تاپایین لیست رو کردم دیدم،نه بابا حتی پیتزا هم دل گرفته مو باز نمیکنه!حالاباز اگه کله پاچه بود شاید:))
اخرهم پیتزا نگرفتم!!!!!!!!!
دلم از یه چیزِ دیگه گرفته اس،نمیگم ولی. یوخت ناشکری نشه!بعله:))
"شکرنعمت،نعمتت افزون کند/کفرنعمت از کفت بیرون کند."

+از اون شبی که زلزله اومد،دو شبِ نمیتونم بخوابم!!فک کنم خیلی ترسیدم!!!!دیشب تا صبح صدبار از استرس بیدار شدم.
الانم نمیتونم بخوابم.حالا آیه الکرسی که میخونم یکم آروم میشم ولی فقط  واسه چندساعت.
کلن همش توهمِ زلزله دارم.با کوچکترین صدایی ازجا میپرم!!بخصوص شب ها.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">