چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

روزنوشت

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ق.ظ

روزایی که خیلی کلاس دارم!اینقدر دوست دارم وقتی میام خونه تنها باشم

یکم استراحت کنم!!آخه خیلی خسته میشم!!!!!!!!!

بعد تا میرسم خونه!مامانم چایی میاره و کلی حرفو......!منم کم حوصله و خسته ام:(

هرچند سعی میکنم،نشون ندم که کم حوصله ام!ولی نمیشه!بداخلاق ،میشم یکم:(((

امروز عصرکه اومدم خونه!تا کلیدو انداختم تو در!دیدم قفله!گفتم آخ جون ،خونه خالی:دی

وقتی تنهام زودتربه کارام میرسم!!!!(البته نه همیشه ها!فقط روزایی که خیلی خستم! اینم یکی از اخلاقای مزخرف مه دیگه!وقتی کم حوصله ام باید تنها باشم)

اول از همه رفتم سراغ آشپزخونه:)))دیدم رو گاز برنج و مرغ واسم گذاشته مادرگرام(دستش درد نکنه)

صبحی دوستم گفت داشته میومده دانشگاه نیمرو درست کرده!!امنم از همون موقع هوسِ نیمرو کردم(مدیونیین اگه فک کنین شکموام:)).اینه که قید مرغو زدم!!نیمرو درست کردم (واسه عصرانه)

بعدم چشمم خورد به سینک ظرف شویی!!که پرظرف بود!!!:(.دیگه تاموقعی گذاشتم روغنش داغ شه!ظرفا رو هم شستم.

میخواستم،بشینم بعدش درس بخونم!که یادم افتاد امروز استادِمعماری کامپیوتر امتحانشو انداخت دوهفته دیگه(شیطونه گفت:"اووووه هنوزکلی وقت دارم واسه خوندن)اینه که نشستم یه کتاب غیردرسی (نشت نشا)خوندم!واسه نشریه ی انجمن مون میخواستم یه مطلب بدم بهشون ،تواین کتاب دنبال یه مطلب خوب بودم که نقل قول باشه!(موضوعِ نشریه ی ایندفعه شون"چرا میایم دانشگاهِ"فعلن که چیزی پیدا نکردم!بیخیالش شدم فعلن.

پ.ن:نمیدونم چرا امروز اساتید گرام با من مشکل داشتن!!:))

نمیدونم چی شده بود :))

اون از کلاس صبحی که من همیشه،بجای کلاس ساعت8،ساعت10رو میرم!درسش یکیه عاخه!هیچوقتم گیر نمیدادها!حضورمیزد!این جلسه واسه هیچکدوممون حضور نزد!

اونم از استادتربیت بدنی که 50تا درازو نسشت به عنوان تنبیه داد!هرچنداین یکی به خیرگذشت!!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
خانم مهندس

نظرات  (۳)

خسته نباشی :*
پاسخ:
مرسی:*
موافقم..گاهیوقتا عجیب نیاز داری بهش :)
کلا خیلی هم خوب :دی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">