چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

زندگی جغدی

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

شدم مثلِ جغدها!!! شبها بیدارم، روزا همه اش خواب، نماز صبح هامم که خواب میمونم:/ کلافه شدم! کاشکی زودتر این تعطیلات تموم شه.


پ.ن:اردبیهشت کنکور دارم،هیچی هم نخوندم.کسی کنکور ارشد داده؟ توصیه خاصی نداره برا این چند هفته باقی مونده تا کنکور؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
خانم مهندس

نظرات  (۲)

فقط تستای سال های گذشته رو بزن این چند وقت باقی مونده
پاسخ:
تو فکرش بودم! تست های سال93 رو زدم! تقریبأ میشه گفت هیچی شو یادنداشتم:دی

مرسی:*
خخخخخ
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">