چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ساده زیستی

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ
                                               
از اونجایی که من خیلی آدمِ ساده زیستی هستم!!
واهلِ این سوسول بازیا نیستم!!
منتخب هفته و اینا واسه از ما بهترونه:))
اینه که تصمیم گرفتم پیتزا درست کنم.
ولی قارچ و سوسیس نداریم:(
بجاش گوشت و بادمجون داریم.
تو اینترنت یه نگاهی انداختم دیدم.عه پیتزا گوشت و بادمجونم هست.
برم درست کنم:))

+اصنم شکمو نیستم!!شکمو هم خودتونین
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
خانم مهندس

نظرات  (۳)

آشپزیم سفره :(
پاسخ:
املاتون چنده؟!!!!!؛)))))
دوساعته هی میگم یعنی چی سفره؟!!:دی

+منم اهل اشپزی نیستم.مگه اینکه واقعن گشنه باشم که دست به کارشم.اونم فعلن فقط توکاره فست فود ام :-D
پیتزا که حتما نباید سوسیس داشته باشه... من اصن کالباس و سوسیس تو پیتزا باشه نمیخورم :)

نوش جون
پاسخ:
قارچ هم نداشتیم عاخه :|

میسی:-*
من اینجا کامنت گذاشته بودم :|
پاسخ:
تایید کرده بودم که :))))
[آیکونه یه عددمهندس دروغگو]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">