چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سال جدیدهم اومد

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

سال٩٣هم اومد;-)

ان شاءالله سال خوبی داشته باشین.

ساعت٧:٣٠از خونه اومدیم بیرون,که سال تحویل امامزاده باشیم(هرسال میریم )

مردم هنوز تو خرید بودن.خخخخخخ

اولین سالیه که به موقع رسیدیم,همیشه دیر میرسیم!!!

چقدخوبه سال تحویل بیرون از خونه باشی,یه جای شلوغ,هرجا,حالا امامزاده فضای معنوی هم داره,حالش بیشتره.

جالبه اون همه جمعیت,لحظه سال تحویل شروع میکنن به روبوسی و شیرینی پخش کردن;-)

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۹
خانم مهندس

نظرات  (۳)

چه باحال من تا حالا بیرون از خونه نبودم...هر سالم گریه میکنم...چه اخلاق گهیه من دارم نمیدونم...شاید یه بار تو جمعیت باشم گریه نکنم :)
عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
کاش میرفتی بیرون,یه جای شلوغ حالا هرجا .
من اصن دوست ندارم خونه باشم....

عیدت تو هم مبارک:-*
ایشاالله سال خوبی داشته باشی
ایول خیلی هم خوب..سال نوت مبارک و صدسال به این سالها و از این حرفها خخخخ
پاسخ:
خیلی ممنونو از این حرفا:-D
سال نوت مبارک باشه مهندس جان.
عیدی هم میدن اونجا!؟ :)
پاسخ:
سال نو شمام مبارک.

اره,میدن!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">