چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سوتی نامه

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ

+دیشبی رفته بودم سوپرمارکت!!چشمم افتاد به یه جعبه مشکی باکلاسی که کنار آدامس ها گذاشته شده بود.

گفتم:یه بسته از این آدامس ها میخوام!

گفت:خانم،اینا سیگارِ!!

نمیدونم با این سوتی که دادم!چرا الان تو افق نیستم:)))


+استادمون،تمرین داده بهمون!هیچوقتم تو اتاقش نیست که تمرینا رو تحویل بگیرِ!!

رفتم،اتاقش دیدم درش قفله!

یه لگد زدم به در گفتم:أه...اینم که هیچوقت نیست

یهو استادمون دروباز کرد گفت بفرمایید:/

خودم با زبون خوش برم درسمو حذف کنم یا صبرکنم خودش حذفم کنه؟؟:))))


+ترم اول داشتم با استادمون حرف میزدم!!!این استاداهم که اصن یه جا وانمیستن!تا حرفتو بزنی!همینجوری هی راه میرن!!

حواسم به استادمون بود و راه میرفتیم!باصورت رفتم  تو دیوار:/

خیلی سعی کردم طبیعی رفتارکنم!!!!!

البته سراین قضیه دو هفته تو افق بودم:)))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
خانم مهندس

سوتی

نظرات  (۶)

امام علی (ع) :

در شگفتم از کسی که در پی یافتن گمشده خویش می گردد

در حالی که خود را گم کرده و در پی یافتن " خویش " نیست .

سایت فوق العاده ای دارید موفق باشید

به سایت ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
:)
ما که انقدر اعتماد به نفس داریم خدا میدونه.
این چیزا که نباید باعث بشه میدون رو خالی کنی.

پاسخ:
بنظرشما من میدونو خالی کردم الان؟؟؟
تازه پورو پورو کلی دیگه هم سوتی دادم درباره همین استاده:))
در این سوتیها هیچکدام شما مقصر نبیدی و دیگران مسبب بودن غصه نخور عزیزووووم ;)
پاسخ:
من کلن هیچوقت مقصرنیستم!!
همش تقصیربقیه اس:))
به جانِ بچه ام:د
سلام

اصن موندم چطور چند وقته از این سوتیات ننوشته بودی....

راضی باش برا همسرم هم خوندم کلی خندیدیم ... اون جریان لگد زدن رو!
نگران نباش استادا عادت دارن, فقط خواسته حالتو بگیره درو باز کرده...
پاسخ:
سلام.

من کِی سوتی دادم ؟؟:))))
اصن من اهل سوتی دادنم عاخه؟؟:)))

حالگیری از دانشجویی که تمرین آورده؟؟!:|
همین کار رو کردن , که ما تمرینامونو حل نمیکنیم دیگه:-)))))
خیلی جالب بود ....
پاسخ:
.....
این سوتی ها نمک زندگیه عزیزم,خدا دلت رو شاد کنه که شادم کردی!

پاسخ:
فقط خداکنه زیاد شور نشه دیگه!!
که نشه خوردش!!!!

:*
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">