چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

غرغر میرزا شدم

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

الان رو فاز غرغر کردنم فقط :دی

به درو دیوار هم دارم غر میزنم.

صبح زود بیدار شدم!خونه رو مرتب میکردم(دیشب مهمونی داشتیم!!!)

بعدم اومدم یکم استراحت کنم!داشتم انمیشین   "فروزن" رو نگاه میکردم.

مادربزرگم زنگ زد که ناهار میام اونجا....

فیلمم نصفه به نیمه موند   :-(

واسه همینه فک کنم غرغر میکنم,نمیدونم شایدم خسته شدم,یا شاید عوارض سرماخوردگی باشه :دی

در هر صورت الان نباید کسی نزدیکم بشه,وگرنه ترکش های غرغرهام اونا رو هم میگره:-)))))) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۰
خانم مهندس

نظرات  (۳)

manam sarma khordam
:/
پاسخ:
عی بابا :-(
ایشاالله زود خوب شی.استراحت کنی زودخوب میشی!!!
هرچند بااین همه مهمونی که شمامیگیرین و میرین!
وقتی واسه استراحت نمیمونه!!
منم چون سرما خوردم
و به شدت هم غرغرو 
کاریت ندارم
از دور تماشات می کنم فقط
باهام کاری نداشته باش لدفن
پاسخ:
هه هه .
فک کنم,این یه اخلاق مهندسی باشه  :-D
والا,تقصیر خودمونم نیستا,
فک کنم مشکل از رشته مونه:دی
بابا خداوکیل مهمونداری وخونه مرتب کردن از دانشگاه رفتن ودرس خوندن ومیانترم دادن بهتره که...نیمه پرلیوان نگاه کن مهندس جان
پاسخ:
نه بابا!!
واسه ما که درس نمیخونیم اونا بهتره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">