چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فردا روز بهتری خواهد بود...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

صبح تو خواب وبیداری بودم!!گوشی مو برداشتم ساعت رو چک کنم!!

دیدم زده 4تماس بی پاسخ!!یه عالمه پیام تو وایبر وتلگرام!!!!!!!

تو این تاریخ وقتی با این همه تماس وپیام مواجه میشی!!یعنی نمره های یه درسی رو زدن!!!

"کنترل" رو افتادم:/ خیلی خیلی ناراحت شدم....الانم قیافه ام شبیه آدمایی که کشتی هاشون غرق شده!!این شکلی :(((

البته هنوز امید هست پاس شم!!اگه برگه میانترم قبلی ام رو بجای این آخری تصحیح کنه!!دعا کنید قبول کنه!شنبه میرم دانشگاه

البته هیچکدوم از دوستامم پاس نشدن!بجز یکی!میانگین نمرات کلاس هم 9 بود!!! خدا کنه پاسم کنه فقط.....بشدت از این درس متنفرم وقتی فکر میکنم دوباره باید این درس رو بردارم تنم می لرزه:((( دعا پلیز:)

بعدش ایمیل ام رو چک کردم!دیدم استادمون پیام داده ترجمه هات قبول نیست!!چون فایل ورد نداره!!!!چشمتون روز بد نبینه!!بدبیاری که میاری همینجوری از زمین و زمان برات میرزه....

حالا هرچی من این پاورپوینت رو میخواستم به ورد تبدیل کنم!!مگه میشد!!اصلن فونت اش رو نمیخوند!!!اول پی دی اف کردم!!بعد اومدم از پی دی اف کپی کنم!!دیدم!عه!!باید صفحه صفحه 150تا اسلاید رو کپی کنم!تازه نامرتب هم پیست  میشد!!

کلی نرم افزار تبدیل فایل پی دی اف به ورد وپاورپوینت به ورد دانلود کردم!!اونا هم فونت ها نمیخوند!!!فقط دوتا از نرم افزارها بود که میخوند اونم فقط 3 صفحه تبدیل میکرد!!!هیچی دیگه بعد 2/3 ساعت الافی!!شروع کردم به عوض کردن فونت های150 تا اسلاید!!!پدرم در اومد!واسه دو نمره:((( عصر قرار بودم با مامانم برم بازار برای تولد دوستم کادو بخرم!!! که مشغول درست کردن این فایل ها بودم!!مامانم هی میگفت نمیری؟؟؟کی میری؟؟من دیگه نمیام ها؟؟؟

منم خب از صبحی اعصابم خورد بود بلند داد زدم:"نــــــــــــــــــــــــه نمیام"...

هیچی دیگه، مصیبت هام کم بود!!ناراحت کردن مامانمم بهش اضافه شد!!البته بعدن از دلش درآوردم.ولی خودم همچنان ناراحتم،بابت این قضیه:(((

البته یه اتفاق خوب هم افتاد امروز!!یه صدتومنی به کسی قرض داده بودم امروز بهم پس داد :)) پولدار شدم:))

البته نصف اش که برا خرید کادو رفت.

+کلن روز خوبی نداشتم امروز،ولی مطمئنأ فردا روز بهتری خواهم داشت:)

راستی دعا یادتون نره!!برا اون نمره کنترل ام.


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
خانم مهندس

نظرات  (۶)

۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۶ فیروزه ای
farda ruze khubiye:))
نمره میاری ان شا الله 
اگه اکثر دوستاتون نمره نیاوردن
احتمالا به همه ارفاق کنه
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۲ اقای روانی
اووه شت چه بد ...
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۰ حسین غلامى خواه
درود بر شما
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۳ اقای روانی
:) ایشالا فردا روز بهتری باشه :)
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۵ خانم گلآبی
ما قبلا به این مدل روزا می گفتیم روز هری پاتری ... که وجه تسمیه اشو الان حال ندارم توضیح بدم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">