چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مدغرزدن

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بعضی وقتا شدیدأ رو فازِغُر زدم:/

یعنی اینقدر غُر میزنم که خود غر اینقدر غر نمیزنه دیگه! والاع بخوددااا

حتی الانم دارم تو دلم به شما  که این مطلب رو میخونی غُر میزنم! در این حد یعنی!

راستش میدونید چیه؟! کسی تو خونه نیست الان غرغرهامو سرش خالی کنم! مجبور شدم بیام اینجا یکم غر بزنم...

آخرش سرطان غر زدن میگیرم، می میرم:/

                   

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۲۶
خانم مهندس

نظرات  (۱)

غر زدن خوبه
دوسش دارم
پاسخ:
:)))
منم دوستش دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">