چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

معرفی کتاب؟

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ
چند وقتی است که شروع کردم به خوندن کتاب هایی در زمینه ازدواج مثلِ(گلبرگ زندگی:حسین دهنوی)،(جوانان و انتخاب همسر:علی اکبرمظاهری)،(جوان وهمسرگزینی:آیه الله ابراهیم امینی)، (مطلع عشق:گزیده از سخنان رهبر)، (بروید وباهم بسازید:توصیه های رهبر به زوج های جوان) ، خوندن وبلاگ ها،و گوش کردن به سخنرانی هایی در این زمینه ،مثل 80 ساعت سخنرانی دکتر فرهنگ....
چیزی که از همه اینا نصیبم شد ترس از انتخاب نادرست بود!!که البته فک کنم ترس بجایی باشه!!!
تا قبل از این خیلی راحت تر تصمیم میگرفتم (شاید چون اطلاعات درستی نداشتم) ولی با خوندن اینا انتخاب یک فرد شایسته برام سخت تر شده و بیشتر میترسم از اینکه نکنه تصمیم نادرستی بگیرم....
همش با خودم تکرار می کنم :"مهم ترین تصمیم تمامِ زندگیت رو میخوای بگیری!!دقت کن....دقت کن...دقت کن...."
بعدشم استرسم میگیره! میگم: نمیخوام اصن ازدواج کنم  :)))
کلن خودم با خودم خیلی مذاکره و بحث میکنم :))) تازه بعضی وقتا دعوا هم میکنیم با هم :)))))))


+اگه سخنرانی وکتاب خوب در این زمینه خواندید، که بدردتون خورده،ممنون میشم معرفی کنید:)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">